Robotyk || Programista Robotów
Inżynieria

Robotyk || Programista Robotów

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Fanuc

automotive

VASS

BMW

KUKA

ABB

Powertrain

Mile widziane

język niemiecki

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

👉 Noarco to:

  • Marka ekspercka. Wysoka wiedza techniczna jest warunkiem koniecznym.
  • Transparentność ofert, wynagrodzeń i warunków pracy - nic nie piszemy małym druczkiem.
  • Spoko stawki przy stałej współpracy (regularne wypłaty nawet po 30-40 koła)


👉 Robotyk wie:

  • Jak rozwiązać problemy jak robot mówi "workspace error"
  • Jak skonfigurować I/O listę po profinecie w Robot Studio / Work Visual'u
  • W jaki sposób poprawnie zdefiniować pozycję do nabierania, jak sprawdzić blokady i jak puścić full automat.

 

👉 Na czym polega praca:

  • Branża Automotive, programowanie ROB (głównie KUKA / FANUC / ABB)
  • Praca delegacyjna. Niestety w Polsce nie mamy własnych marek samochodowych, trzeba robić dla Niemca :(
  • Rotacje: do ustalenia (nawet 2 tygodnie na miejscu / 2 tygodnie wolnego)


👉 Konkretnie o projektach, które teraz realizujemy:

Dostawca Daimler, Bremen, Niemcy

Tech Stack: roboty ABB i Tia portal. Na tym projekcie realizujemy autorskie projekty usprawniające. Dajemy koncept, zamawiamy części. Jak zamawiamy nowy sensor, albo projektujemy nowy gripper, to następnie montujemy to na miejscu i programujemy. Dominująca część obowiązków to programowanie, a w fazie koncepcyjnej to trzeba wcielić się w rolę inżyniera procesu. Zapotrzebowanie na ok. 2 osoby. Znajomość standardu: nie jest wymagana. Niemiecki: nie jest wymagany. Projekt na rok.


Tesla, Berlin, Niemcy

Tech Stack: roboty Fanuc, Tia portal (70%) i Beckhoff (30%). Na tym projekcie realizujemy usprawnienia, utrzymanie ruchu i szkolimy nową generację świeżaków. Generalnie Klient planuje wejść w kolejne fazy rozwoju i do tego potrzebuje wyższej sprawności (krótszy downtime) na obecnych maszynach. Czyli oprócz utrzymania ruchu, trochę roboty dla inżyniera procesu. Znajomość standardu: nie jest wymagana. Niemiecki: obowiązkowy, minimum średni. Zapotrzebowanie na ok. 3 osoby. Projekt na rok-dwa.


Dostawca Volvo, Budapest, Węgry

Tech Stack: roboty KUKA, Tia portal. Pierwszy raz w życiu widziałem takie cuda: maszyna staje. Operator zaczyna naciskać WSZYSTKIE przyciski. Potem na HMI naciska wszystkie opcje. Potem wali pięścią. Potem mówi "chyba nie działa" i prosi nas o wsparcie. Generalnie nasi bracia z kraju ostrych papryczek i trudnego języka odebrali prace bez podpisywania gwarancji. Teraz niby robimy utrzymanie ruchu, ale tak naprawdę to sami staramy się ten węgierski proces zrozumieć, uczymy operatorów jak działają ich maszyny. Dużo pracy dla inżyniera procesu, raczej dobrze wiedzieć co się dzieje w Tia Portal. Znajomość standardu: nie jest wymagana. Niemiecki: nie jest wymagany. Węgierski też nie jest wymagany. Zapotrzebowanie na ok. 3 osoby. Projekt na rok-dwa.


Audi, Neckarsulm, Niemcy

Tech Stack: KUKA, Tia Portal. Typowy projekt na body in white, wprowadzanie nowych typów do produkcji. Znajomość standardu: wymagana VASS 6, najlepiej z certyfikatem. Niemiecki: nie jest wymagany. Zapotrzebowanie na ok 2 osoby. Projekt na rok.


Stuttgart, dostawca Daimler, Niemcy

Tech Stack: ABB, Tia Portal. Obecnie pożary już ugasiliśmy, robimy raczej typowy rozwój, debugging i utrzymanie ruchu. Znajomość standardu: nie jest wymagana, Niemiecki: nie jest wymagany. Zapotrzebowanie na ok. 2 osoby, projekt na rok.



👉 Nasze wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w Automotive / UTR
  • Szczegółowa wiedza z zakresu ROB (przynajmniej 30% z listy poniżej)
  • Roboty: KUKA / FANUC / ABB
  • Standardy: VASS / Daimler / Powertrain / BMW
  • Procesy: Zgrzewanie / Spawanie MIG
  • Kamery i Lasery: Keyence / Cognex / Neuro Check / Blackbird


👉 To oferujemy:

  • Grafik ustalany wspólnie na podstawie Twojej dostępności
  • średnio 200 godzin miesięcznie
  • współpracę B2B
  • Ubezpieczenie na koszt Firmy
  • Wypłata postojowego na wypadek przestojów w projektach
  • Zjazdy w ilości i częstotliwości dostosowanej do Twoich potrzeb


💡 Pracujemy tylko na B2B – pomożemy założyć działalność, jak jej jeszcze nie masz 💡


💸Stawki B2B:💸


• Komandos co Robota się nie boi, bierze na klatę, ma doświadczenie w debugowaniu UTR i sprawianiu, żeby linka jechała – od sprawdzenia wadliwego profineta, przez robota, po definicję sygnałów SPS, zna standardy VASS i Integra Welle lub Powertrain; do tego o dostatecznej etyce zawodowej, żeby komunikować się z Klientem w sposób przyjazny i zrozumiały, do tego dobry Team Player, którego lubią koledzy, kierownik linii i starsza pani sąsiadka z klatki numer 7.

42 EUR/h


• Może nie Komandos jak opisany powyżej, ale czuje challenge, potrafi ogarnąć konfigurację robota od podstaw, widzi to ogłoszenie, chce się dokształcić, i chce spróbować, ma bagaż doświadczeń, kuma automatykę a w rozmowie kwalifikacyjnej daje się poznać jako osoba godna zaufania, świadoma swoich umiejętności i swoich braków.

30 EUR/h


• Osoba co myśli, że budując markę ekspercką z Komandosów będę happy płacić 40 tysięcy miesięcznie za robienie depasywacji na panelu, stać nad panelem przy prostym temacie 2 godziny, a Klientowi mówić „nie wiem, zresztą jestem tu do piątku, a ten projekt to nie mój problem”

0 EUR/h



🙌Zapraszam do aplikowania tylko osoby, co chcą nawiązać relację win-win! 🙌