Nazwa stanowiska: New Business Manager
Lokalizacja: Polska
Wynagrodzenie: 6k - 9k PLN + system premiowy
Umowa: B2B
Czy wiesz, że w 2022 roku tylko 44% firm wdrożyło strategię SEO?* Liczba firm zainteresowanych zwiększeniem swojej widoczności w wyszukiwarkach takich jak Google stale rośnie, ale wciąż jest wiele do zrobienia.
Tu na scenę wchodzimy my.
Non.agency nie jest zwyczajną agencją SEO; jesteśmy pionierami SEO 3.0. Koncentrujemy się na dostarczaniu namacalnych wyników - mierzymy nasz sukces zwrotem z inwestycji (ROI), który przynosimy naszym klientom. Dzięki globalnej obecności, jesteśmy zaangażowani w pomaganie firmom na całym świecie w zwiększaniu ich zasięgu online i osiąganiu bezprecedensowego sukcesu.
Czy chcesz być częścią zespołu, który pomaga klientom osiągnąć ich cele marketingowe? Jesteś Strategiczny, Efektywny i Otwarty? Masz pasję do tworzenia i realizacji strategii, doskonale rozumiesz rynek i potrafisz budować trwałe relacje z klientami? Jeśli tak, to mamy dla ciebie świetną ofertę współpracy.
Opis stanowiska:
Jako Business Manager przejmiesz wiodącą rolę w zarządzaniu relacjami z klientami na polskim rynku. Do Twoich kluczowych obowiązków należeć będzie przygotowywanie kompleksowych ofert i sprzedaż. Nasze wymagania na to stanowisko to minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży, najlepiej w agencji lub software house, biegła znajomość języka polskiego oraz dobra angielskiego, a także umiejętność komunikacji i utrzymywania relacji z klientami.
Obowiązki:
-
Zarządzanie relacjami z klientami — samodzielne zarządzanie i utrzymywanie relacji z przydzielonymi klientami z rynku polskiego, którzy chcą wychodzić ze swoimi firmami poza granice Polski.
-
Przygotowywanie ofert — przygotowywanie i przedstawianie szczegółowych ofert klientom, opracowywanie strategii, harmonogramów i spodziewanych wyników.
-
Raportowanie sprzedaży i generowanie leadów — raportowanie sprzedaży i możliwości, poszukiwanie kontaktów i generowanie leadów poprzez społeczności, networking itp.
-
Trendy i aktualności branżowe — bycie na bieżąco z trendami branżowymi, aktualizacjami algorytmów i nowymi technikami SEO w celu ciągłego ulepszania naszej oferty usług; uczestniczenie w spotkaniach zespołu, sesjach szkoleniowych i warsztatach w celu wspierania rozwoju zawodowego i dzielenia się wiedzą.
Wymagania:
-
Umiejętności sprzedażowe — solidne doświadczenie w sprzedaży – minimum dwuletnie na podobnym stanowisku (najlepiej w agencji lub software house) oraz udokumentowane doświadczenie w skutecznym zarządzaniu relacjami z klientami, które pokaże doskonałe umiejętności interpersonalne i negocjacyjne.
-
Umiejętności językowe — angielski – bardzo dobre umiejętności językowe, zarówno w mowie, jak i piśmie, służące skutecznej komunikacji z członkami zespołu w Wielkiej Brytanii i klientami – oraz polski – ojczysty lub zbliżony do ojczystego.
-
Znajomość branży — dogłębna znajomość specyfiki pracy ze średnimi i dużymi markami, umiejętność pisania skutecznych ofert sprzedażowych.
-
Umiejętności miękkie — kreatywność, umiejętność samodzielnej pracy i przejmowania odpowiedzialności za projekty, umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
Mile widziane:
-
Znajomość narzędzi sprzedażowych — doświadczenie w korzystaniu z narzędzi takich jak Sitebulb, Pipedrive, Sales Navigator, Hunter.io, Lead forensic, Albacross.
- Silne umiejętności analityczne i umiejętność interpretacji danych do pozyskania przydatnych informacji.
-
Umiejętności miękkie — samomotywacja, chęć i szybkość uczenia się, otwartość, umiejętność adaptacji do nowych narzędzi i technik.
Co oferujemy:
⌛ Praca w 100% zdalna z elastycznymi godzinami pracy.
🌴 Płatne dni wolne.
💸 Konkurencyjne wynagrodzenie z systemem premiowym opartym na wydajności i wynikach.
🌍 Możliwość pracy w renomowanej i szybko rozwijającej się agencji z ambicjami międzynarodowymi.
🔗 Środowisko pracy, które skupia się na współpracy, zachęca do innowacji i rozwoju zawodowego. Będziesz pracować ramię w ramię z @Raf Chomsky i @Rad Paluszak.
🧰 Dostęp do najnowocześniejszych narzędzi i zasobów SEO.
Proces rekrutacyjny:
100% zdalnie
-
Pierwszy etap: wyślij nam swoje CV.
-
Drugi etap: screening call — niektórzy z Was zostaną zaproszeni na rozmowę, podczas której krótko porozmawiamy o Waszym doświadczeniu.
-
Trzeci etap: jeśli przejdziesz drugi etap, zostaniesz poproszony o przygotowanie oferty testowej, a następnie przedstawienie jej w języku polskim lub angielskim – wybór języka należy do Ciebie.
-
Czwarty etap: spotkanie z naszym CEO, jeśli pozytywnie przejdziesz prezentację oferty testowej.
-
Piąty etap: zatrudnienie :)
Aplikuj już teraz, bezpośrednio poprzez portal.
* Dane pochodzą z badania Pollfish przeprowadzonego na zlecenie Upcity, a pełny raport dostępny jest tutaj.