Cześć! Z tej strony Martyna, Brand Managerka Oferteo. Przez ponad rok z dumą i wielkim zapałem wspólnie z zespołem tworzyłam brand Oferteo. Przede mną nowy, wyjątkowy projekt. Znikam na kilka miesięcy, a w związku z tym szukam godnego zastępcy! Kogoś kto poprowadzi markę dalej, wzniesie ją na kolejne wyżyny i co ważne (!) zadba o mój zespół, który jest wyjątkowo dobry i z pewnością we wszystkim pomoże.
Brand Manager to kluczowe stanowisko w Oferteo. Jest odpowiedzialny za budowanie, rozwijanie i zarządzanie wizerunkiem marki w sposób spójny z celami strategicznymi naszej firmy. Musi potrafić przewodzić zespołowi, przekonać do swoich pomysłów naszego CEO (a to nie jest proste!), być kreatywnym a jednocześnie potrafić łączyć cele biznesowe z realnymi potrzebami userów. Brand Manager w Oferteo to człowiek, który współpracuje właściwie ze wszystkimi zespołami, wyznacza kierunek, pilnuje spójności i co ważne…inspiruje do działania!
Zadania, które chcemy Ci powierzyć:
- Nadzorowanie i rozwijanie strategii brandowej
- Nadzorowanie i rozwijanie strategii komunikacyjnej zgodnej z celami i wartościami marki
- Zarządzanie zespołem składającym się z 4 zdolnych specjalistów
- Dbałość o spójność i dobry wizerunek marki we wszystkich obszarach
- Kreowanie kampanii marketingowych - opracowywanie inicjatyw, kreowanie kampanii i promocji w celu zwiększenia rozpoznawalności marki
- Monitorowanie zmian na rynku, analizowanie trendów marketingowych
- Nadzór nad procesem tworzenie treści wewnętrznych i zewnętrznych tj. artykułu poradikowe, UX writing, treści reklamowe itd.
- Zarządzanie budżetem marketingowym
Jakie mamy oczekiwania:
- Doświadczenie w pracy w marketingu i komunikacji, oraz w zarządzaniu zespołem
- Umiejętności łączenia twardych i miękkich kompetencji
- Mile widziane wykształcenie kierunkowe (PR, marketing, branding, dziennikarstwo)
- Udokumentowane sukcesy w planowaniu, wdrażaniu i monitorowaniu strategii marketingowej
- Mile widziane doświadczenie w firmie technologicznej, e-commerce
- Znajomość aktualnych trendów, narzędzi marketingowych
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność planowania strategicznego i zarządzania projektami
- Umiejętność kreatywnego myślenia oraz generowania innowacyjnych pomysłów
- Umiejętność łączenia potrzeb użytkownika z biznesowymi celami firmy
- Znajomość branży marketingowej
- Zarządzanie kryzysowe
- Znajomość analizy danych marketingowych, wyciągania wniosków oraz doświadczenie w analizie rynku i konkurencji
- Zarządzanie zespołem - od kilku do kilkunastu osób
Chcemy Ci zaproponować:
- Umowę na zastępstwo (szacujemy, że do marca 2026)
- Pracujemy hybrydowo - minimum 1 dzień z biura w tygodniu, żeby spotkania były efektywne
- Na pewno mamy do siebie blisko, nasze biuro jest zaraz obok Dworca Głównego we Wrocławiu
- System premiowy - uzależniony od wyników
- Szkolenia to u nas podstawa! Chcemy się uczyć od Ciebie, ale jeśli potrzebujesz wsparcia to je zorganizujemy
- Mamy dla Ciebie cały pakiet benefitów: opiekę medyczną Luxmed, kartę sportową Multisport, ubezpieczenie na życie, a nawet wsparcie psychologiczne