Olimp Marketplace (spółka grupy vSprint.pl) to agencja marketplace, pomagająca polskim sprzedawcom e-commerce rozszerzyć swoją działalność na zagraniczne rynki. Obecnie obsługujemy platformy takie jak: eMAG, Amazon, Kaufland, CDiscount, Pigu, Skroutz. Nieustannie rozwijamy się na kolejne marketplace.
Co oferujemy?
- Pracę w 100% zdalną – wszyscy pracujemy z domu.
-
Elastyczny czas pracy. Część obowiązków możesz wykonywać nawet w środku nocy. Ważne jest to, aby zadania były ukończone na czas.
-
Wynagrodzenie podstawowe 30-54 zł/h netto + VAT (w zależności od umiejętności). Po okresie wdrożeniowym jesteśmy otwarci na negocjacje Twojej stawki. Zależy nam, żebyś zarabiał/a jak najwięcej, jeśli tylko będziesz się sprawdzać.
-
Wynagrodzenie prowizyjne po 3 miesiącach pracy. W wysokości 6% od faktury Twojego klienta, u którego cel został zrealizowany.
- Nieustanny rozwój w prowadzeniu sprzedaży na Amazon.
- Możliwość poszerzania kompetencji w obszarze e-commerce, podczas angażowania się w projekty innych działów.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w młodym i ambitnym zespole.
- Zatrudnienie na umowę B2B.
- Pracę na pełny etat lub na więcej, jeśli tylko masz ochotę.
Twoim zadaniem będzie:
- Kompleksowa obsługa kont partnerów na Amazon Seller Central oraz Amazon Vendor.
- Budowanie listingów, rekomendowanie cen, promocji i innych działań skalujących sprzedaż.
- Współpraca z działem odpowiedzialnym za marketing PPC oraz działem graficznym.
- Kontakt z Partnerem, raportowanie wyników, planowanie i rekomendacja kolejnych działań.
- Rekomendowanie budżetu reklamowego Partnerowi w oparciu o informacje przekazane od zespołu Ads i własnego doświadczenia.
- Trzymanie się ustalonych budżetów/wskaźników.
- Skrupulatne prowadzenie przydzielonych projektów w ClickUp.
- Stałe szkolenie się w zakresie sprzedaży i marketingu na Amazon.
- Udział w spotkaniach zespołu mających na celu poszerzanie ogólnej wiedzy o Amazon.
Czego oczekujemy?
-
Doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży na Amazonie – najlepiej w formie Seller lub Vendor.
- Umiejętność wykonania kompletnego listingu produktu na Amazonie.
-
Komunikatywność – kontakt z Partnerem to dla Ciebie żaden problem.
- Samodzielność i zaradność – potrafisz sam/a rozwiązywać problemy i podejmować decyzje.
- Dobra znajomość Excel.
- Umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
- Znajomość programu ClickUp będzie dodatkowym atutem.
Mile widziane:
- Doświadczenie w marketingu PPC na Amazon.
- Doświadczenie w pracy agencyjnej.
Jak wygląda proces rekrutacji?
1. Aplikacja – wypełnij formularz, załączając swoje CV.
2. Zadania kwalifikacyjne. W drugim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie kilku zadań, sprawdzających Twoje kompetencje w praktyce.
3. Rozmowa kwalifikacyjna. To ostatni krok rekrutacji. Poznamy się, dowiesz się więcej o stanowisku oraz odpowiemy na Twoje pytania.