New Business Development Manager (IT)
Sprzedaż

New Business Development Manager (IT)

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

analiza

samodzielność

komunikatywność

język angielski

odpowiedzialność

sprzedaż

Mile widziane

Agile

CRM

doradztwo

dobra organizacja pracy

język niemiecki

elastyczność

konsultant

multitasking

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Poznaj Onwelo:

Onwelo to nowoczesna polska spółka technologiczna, która specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań IT dla organizacji z szeregu sektorów na całym świecie.

Główne obszary działalności Onwelo to: tworzenie oprogramowania, jego rozwój oraz utrzymanie, a także mocne wsparcie kompetencyjne.


A teraz porozmawiajmy o liczbach/ konkretach:

  • Aktywna współpraca z ponad 150 Klientami m.in. z DACH, USA i Polski w ramach tworzenia od podstaw i rozwijania dedykowanych rozwiązań IT
  • Zrealizowanych ponad 300 projektów
  • 7 lokalizacji w Polsce i 3 za granicą
  • Ponad 700 osób, w tym specjalistów i ekspertów, którzy każdego dnia dbają o najwyższą jakość współpracy i usług


Tego dokonaliśmy w ciągu 8 lat funkcjonowania Onwelo na rynku. Ktoś mógłby powiedzieć, że to całkiem sporo. My również jesteśmy dumni z naszych osiągnięć, ale chcemy więcej.



O projekcie:

Jesteśmy pełni entuzjazmu i gotowi podjąć nowe wyzwania. Dlatego postanowiliśmy inwestować w rozwój naszego Działu Sales poprzez zatrudnienie doświadczonego Business Development Managera. Naszym celem jest nie tylko zwiększenie obecności Onwelo na rynkach zagranicznych, ale również budowanie trwałych relacji z naszymi klientami.


Dołączając do naszego Zespołu Business Development będziesz odpowiedzialny/-a zarówno za sprzedaż usług E2E z obszarów takich jak: software development, Test Factory, usługi w obszarze DevOps, infrastruktura i bezpieczeństwo IT, BI/DWH & Big Data, analiza biznesowo-systemowa i zarządzanie projektami, RPA (inteligentna automatyzacja), jak również opiekę posprzedażową dla Klientów.


Ponieważ kluczowe dla nas są partnerskie relacje - masz możliwość pozyskiwania Klientów zarówno z Europy, USA, jak i pozostałych zakątków naszego globu, bez odgórnego przydziału do regionu, branży czy usług.


Jak zauważyłeś/aś nie lubimy się ograniczać, również w kwestii finansowej – dlatego w myśl zasady „sky is the limit” – nie mamy górnej granicy dotyczącej wysokości premii.


Staniesz się częścią kluczowego zespołu sprzedaży, mającego wpływ na rozwój organizacji oraz na nasze rozwiązania, które od początku do końca są tworzone na potrzeby Klienta.


Z nami będziesz:

  • Aktywne poszerzać portfolio naszych klientów na rynku DACH i USA
  • Dostosowywać rozwiązania dla dalszego rozwoju naszych klientów (cross-selling, up-selling)
  • Reprezentować najwyższego poziomu opieki nad zbudowanym portfelem klientów
  • Ściśle współpracować z zespołami HR i marketingu w celu budowania świadomości marki na rynku
  • Inicjować i brać udział w strategicznych spotkaniach z klientami, w tym negocjowanie warunków współpracy
  • Przygotowywać oferty sprzedaży i prezentacji zgodnie z potrzebami klienta, przy wsparciu ekspertów technologicznych z działów Delivery.


Czekamy na Ciebie, jeśli:

  • Masz min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży dedykowanych usług technologicznych (rozwój oprogramowania / QA / DevOps, infrastruktura IT i bezpieczeństwo / BI / DWH i Big Data / inteligentna automatyzacja / analiza systemów biznesowych itp.) – warunek konieczny.
  • Na co dzień posługujesz się językiem angielskim na poziomie C1 – warunek konieczny.
  • Masz udokumentowane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT na rynkach tj. DACH, USA, Europa Zachodnia, Skandynawia – warunek konieczny.
  • Jesteś na bieżąco z nowościami na rynku technologicznym zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej.
  • Masz dobre umiejętności analityczne i łatwość w zbieraniu wymagań i specyfikacji od strony klienta.
  • Jesteś zmotywowany, konsekwentny i zdeterminowany w osiąganiu celów sprzedażowych.
  • Posiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjne, badawcze, realizacji potrzeb klienta i rozwiązywania wątpliwości, a także negocjacyjne.
  • Posiadasz wykształcenie wyższe z zakresu informatyki, zarządzania, finansów, ekonomii lub pokrewnej dziedziny.


Dowiedz się, jak skorzystasz, będąc w Onwelo:

  • Bogaty pakiet szkoleń, podnoszący Twoje kwalifikacje i umiejętności
  • Solidny onboarding i wsparcie merytoryczne na każdym etapie, dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami
  • Elastyczne godziny pracy oparte o work-life balance
  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
  • Integracje firmowe pozwolą Ci na bliższe poznanie zespołu
  • Zabezpieczysz swoją przyszłość, korzystając z dodatkowego ubezpieczenia na życie
  • Z prywatną opieką medyczną zadbasz o zdrowie swoje i swoich bliskich
  • Karta MultiSport Plus umożliwi Ci prowadzenie aktywnego trybu życia


Proces rekrutacyjny

  1. Rozmowa HR
  2. Rozmowa z Przełożonym
  3. Rozmowa z co-CEO
  4. Informacja zwrotna i decyzja o zatrudnieniu