Junior Influencer Marketing Specialist
al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa
Opportune
O nas? To proste. Chcemy robić influencer marketing, który ma sens.
Wiemy jak bywało, wiemy jak nadal się zdarza. Dla nas Influencer Marketing to najwspanialszy kanał w marketingu. Najwspanialszy, bo łączy twórczość, osobowość, społeczność. Nie zgadzamy się na kampanie bez pomysłu i content, o którym zapominasz po trzech sekundach. Założyliśmy Opportune Europe, żeby to zmienić.
Jesteśmy nową agencją na polskim rynku, ale z globalnym zapleczem i technologią sieci Wondrlab, w której skład wchodzi m.in również WebTalk. Nasza misja jest prosta: chcemy przejść od "lajków" do realnych wyników biznesowych. Tworzyć kampanie, które budują marki i autentycznie rezonują z ludźmi. Wierzymy w siłę prawdziwego influence i właśnie teraz budujemy zespół, który pomoże nam to udowodnić.
Jeśli chcesz być częścią czegoś, co od początku jest budowane inaczej – czytaj dalej.
Co oferujemy?
Nazwijmy to The Opportune Deal.
Mogła być tu lista o owocowych środach, ale to nie my.
1. Twój rozwój to nasz priorytet. Bo czym lepsza/y jesteś tym bardziej kochają Ciebie Klienci i biznes. Mamy realny budżet szkoleniowy, z którego faktycznie skorzystasz, konferencje branżowe i pracę przy globalnych markach od pierwszego dnia. Będziesz się uczyć od najlepszych i szybko staniesz się jednym z nich.
2. Szanujemy Twoje życie. I Twoje zdanie. Wierzymy, że genialne pomysły rodzą się w wypoczętych głowach. Jest i będzie intensywnie. Ale czas na odpoczynek to dla nas świętość. Oczekuj dużej autonomii i zaufania, że wiesz, jak najlepiej wykonać swoją pracę. Do tego dorzucamy standard, który powinien być standardem: prywatna opieka medyczna (Medicover) i karta MultiSport.
3. Kultura, w której chcesz być. Jesteśmy zespołem, który autentycznie szanuje swoje pomysły, tożsamość i czas. A, i tak, nasze biuro jest w 100% psiolubne – potraktuj to jako darmową terapię w pakiecie.
Co trzeba zrobić?
Nie będziesz klepać raportów. Ale chcesz się czegoś nauczyć.
Szukamy kogoś, kto chce postawić pierwsze, poważne kroki w świecie influencer marketingu i brać udział w tworzeniu kampanii od zera.
Będziesz wsparciem strategicznym: Będziesz przeprowadzać research twórców i marek, wyciągać wnioski, a także pomagać w tworzeniu strategii i koncepcji kreatywnych.
Będziesz napędzać nasze kampanie: Będziesz docelowo mieć odpowiedzialność za procesy, od koordynacji bieżących współprac z influencerami i ich managerami, po egzekucję materiałów.
Będziesz analitykiem/analityczką: Będziesz dbać o to, aby nasze kampanie przynosiły efekty, poprzez analizę danych i statystyk, a także przygotowywanie raportów.
Będziesz architektem/architektką relacji: Będziesz budować i rozwijać stałe, partnerskie relacje z twórcami.
Dołącz do nas, jeśli:
Masz już pierwsze doświadczenie w influencer marketingu, najlepiej w agencji.
Świat influencerów i budowania relacji z nimi nie ma dla Ciebie tajemnic, a do każdego pomysłu na kampanię potrafisz dopasować odpowiednie nazwiska.
Masz pierwszą styczność z tworzeniem umów, kosztorysów i prezentacji (lub nie boisz się tego).
Rozumiesz świat digitalu i mediów społecznościowych, a najnowsze trendy w komunikacji nie są Ci obce.
Masz świetne umiejętności prezentacyjne.Nawet bez slajdów.
Angielski jest dla Ciebie swobodny.
Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.
Junior Influencer Marketing Specialist
Junior Influencer Marketing Specialist
al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa
Opportune