Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102).
Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko Lider Zespołu Contact Centerdla naszego klienta z branży Contact Center
📞Lider Zespołu Contact Center 📞
Opis stanowiska:
➡ Kompleksowe zarządzanie podległym zespołem,
➡ Monitorowanie efektywności prowadzonych działań, wyników pracowników oraz proponowanie rozwiązań usprawniających,
➡ Realizacja celu sprzedażowego: indywidualnego oraz zespołowego,
➡ Wspieranie i motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników i jakości świadczonych usług,
➡ Dbanie o wysoki poziom standardów obsługi Klienta zgodny z polityką i procedurami firmy,
➡ Raportowanie wyników pracy.
Wymagania:
✅Wykształcenie wyższe,
✅Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej, obsłudze Klienta min 2 lata - warunek konieczny,
✅Ukierunkowanie na realizację założonych celów i wspieranie w tym pracowników,
✅Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, w tym Excel,
✅Umiejętność organizacji pracy własnej oraz wyznaczania priorytetów,
✅Samodzielność i sumienność w realizacji powierzonych zadań,
✅Umiejętność dostosowania pracy do zmieniających się oczekiwań biznesowych,
✅Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
🎁Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
🎁Dodatkowe dni wolne,
🎁Możliwość rozwoju zawodowego w ramach dynamicznie rozwijającej się spółki.
Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj .
Szanowni Państwo, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO.
Sprawdź podobne oferty pracy