• Oferty
  • Wszystkie ofertyGrodzisk MazowieckiHRInneManager Zespołu
    Manager Zespołu
    new
    HR
    Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze"

    Manager Zespołu

    Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze"

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja
    dobra organizacja pracy
    English
    negocjacje
    PM

    Opis stanowiska


    💃🕺 Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego zaprasza zainteresowane osoby do rekrutacji na stanowisko: 💃🕺


    Manager Zespołu


    Zakres obowiązków:


    • opracowywanie strategicznych założeń dotyczących organizacji wydarzeń artystycznych PZLPiT „Mazowsze” w kraju i zagranicą;
    • przygotowywanie propozycji tras koncertowych w kraju i zagranicą;
    • organizowanie i koordynowanie wydarzeń artystycznych, tras koncertowych;
    • przeprowadzanie audytu potencjalnych firm, agencji, impresariatów w celu pozyskania partnerów do realizacji przedsięwzięć artystycznych w kraju i zagranicą;
    • opracowywanie kalendarza przedsięwzięć artystycznych, przy udziale partnerów posiadających zdolności organizacyjne, w celu zapewnienia kompleksowej obsługi wyjazdów Zespołu w kraju i zagranicą;
    • planowanie i organizowanie wydarzeń artystycznych m.in. eventów, konferencji itp., w tym współpraca z agencjami artystycznymi;
    • opracowywanie szczegółowego kosztorysu planowanych przedsięwzięć;
    • odpowiedzialność za bieżącą kontrolę realizowanych przedsięwzięć zgodnie z zaakceptowanym budżetem danego wydarzenia;
    • negocjowanie i finalizowanie kontraktów oraz umów z potencjalnymi partnerami;
    • utrzymywanie relacji z mediami, wytwórniami płytowymi i innymi partnerami branżowymi;
    • odbywanie samodzielnie bądź z wyznaczoną delegacją podróży służbowych w celu nawiązania kontaktów z potencjalnymi partnerami;
    • dbałość o właściwy wizerunek PZLPiT „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego;
    • sporządzanie raportów i sprawozdań merytorycznych z realizacji wydarzeń artystycznych.


    Wymagania:


    • znajomość min. 2 języków obcych, w tym język angielski na poziomie zaawansowanym.
    • wykształcenie wyższe;
    • umiejętność pracy w zespole;
    • umiejętności negocjacyjne i analityczne;
    • komunikatywność;
    • sumienność, wytrwałość i konsekwencja w działaniu;
    • dyspozycyjność;
    • elastyczność i gotowość do pracy w różnych godzinach, w równoważnym systemie czasu pracy
    • umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz działania pod presją czasu;
    • zdolności organizacyjne;
    • doświadczenie zawodowe w zakresie organizacji imprez kulturalnych min. 3 lata.


    Oferujemy:


    • stabilną pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku;
    • możliwość rozwoju zawodowego;
    • przyjazną atmosferę w pracy;
    • atrakcyjne wynagrodzenie.


    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.

    PZLPiT „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego zastrzega sobie kontakt z wybranymi kandydatami.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Manager Zespołu

    Manager Zespołu

    Nowa
    Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze"
    Piaseczno
    negocjacje
    skuteczna komunikacja
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Inspektor ds. BHP i Ochrony Ppoż. - Szkoleniowiec

    Inspektor ds. BHP i Ochrony Ppoż. - Szkoleniowiec

    Nowa
    Eurocash S.A.
    Toruń
    prawo jazdy kat. B
    Ms office
    BHP
    Nowa
    Information Security Manager

    Information Security Manager

    Nowa
    3 886 - 6 476 usd
    CodeTwo - HRejterzy
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    RODO
    analityka
    ISO 27018
    Nowa
    Płatny staż absolwencki w dziale compensation & benefits

    Płatny staż absolwencki w dziale compensation & benefits

    Nowa
    Brose Sitech sp. z o.o.
    Polkowice
    HR
    ms excel
    niemiecki
    Nowa
    Koordynator Wsparcia EAP

    Koordynator Wsparcia EAP

    Nowa
    EAP24
    Warszawa
    Angielski
    szkolenia
    Psychologia
    Nowa