Paid Media Specialist
Miejsce pracy: Warszawa (Stadion PGE Narodowy)
Region: mazowieckie
Jakie mamy dla Ciebie zadania?
- Planowanie i koordynacja kampanii Search / Display / Video / E Commerce na kontach Google Ads we współpracy z klientami
- Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych w social media (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, TikTok, etc.)
- Przygotowywanie analiz i raportów optymalizacyjnych w prowadzonych projektach
- Przygotowanie podsumowań, formułowanie wniosków oraz rekomendacje zmian i wdrożeń w projektach
- Układanie planów oraz strategii dotyczących działań reklamowych w kanale social media, z uwzględnieniem planu budżetowego, doboru aktywności, harmonogramu przebiegu, wyznaczenia KPI i celów
- Współpraca z działem graficznym przy tworzeniu kreacji, stron internetowych i aplikacji
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami, dostawcami i partnerami technologicznymi
- Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych przez siebie projektów
- Spotkania z klientami i partnerami biznesowymi
Jakich kompetencji poszukujemy w Tobie?
- Doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii na kontach Google Ads i Meta Ads minimum 24 miesiące.
- Praktyczna znajomość narzędzi Google Ads oraz Google Analytics, Facebook Pixel, Facebook Custom Reports
- Umiejętność obsługi oprogramowania MS Excel oraz MS PowerPoint w stopniu pozwalającym przygotowywanie przejrzystych prezentacji i raportów z prowadzonych działań
- Zaangażowanie w prowadzone projekty
- Motywacja do rozwoju zawodowego
- Umiejętność organizacji własnego czasu pracy
- Twórcze i elastyczne podejście do rozwiązywanych problemów
- Chęć do ciągłego rozwoju
- Umiejętności analityczne
- Obycie w uczestniczeniu w spotkaniach biznesowych i umiejętność opowiadania o prowadzonych działaniach oraz relacjonowania wyników, zarówno w sposób specjalistyczny jak i przystępny dla osób bez głębokiej wiedzy marketingowej
Dodatkowym atutem pozwalającym na szybszy rozwój będzie
- Znajomość HTML, CSS lub Javascript w stopniu podstawowym będzie dodatkowym atutem
- Znajomość Google Tag Managera
- Znajomość zagadnień i trendów marketingu internetowego
- Umiejętność pracy w zorganizowanym zespole złożonym ze specjalistów
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Co oferujemy w zamian!
- Szkolenia z zakresu marketingu interaktywnego, narzędzi internetowych, tajników prowadzenia działań marketingowych w internecie i poza nim
- Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, wśród młodych zaangażowanych osób
- Pracę przy realizacji wielu ciekawych projektów marketingowych dla uznanych marek na rynku polskim i międzynarodowym
- Swobodną atmosferę i przyjacielskie relacje w codziennej pracy zespołowej
- Praca hybrydowa w Warszawie (2 dni w tygodniu zdalnie + 3 dni praca w biurze PGE Stadion Narodowy w Warszawie)
- Wynagrodzenie w zakresie od 6 000 zł netto do 9 000 zł netto (adekwatne do zdobytego doświadczenia (współpraca B2B) + bonusy roczne
- Możliwość skorzystania z dedykowanego budżetu szkoleniowego (na wybrane przez siebie szkolenia)
- Opieka medyczna oraz system Multisport
Aplikacje (CV) prosimy przesyłać przez Rocket Jobs.
Performance Labs zastrzega sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Performance Labs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Informujemy, że Administratorem danych jest Performance Labs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Al. Ks. J. Poniatowskiego 1. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.