Paid Media Specialist
Marketing

Paid Media Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

account manager

Google Ads

dobra organizacja pracy

komunikatywność

Google Analytics

Facebook Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Paid Media Specialist


Miejsce pracy: Warszawa (Stadion PGE Narodowy)

Region: mazowieckie


Jakie mamy dla Ciebie zadania?

  • Planowanie i koordynacja kampanii Search / Display / Video / E Commerce na kontach Google Ads we współpracy z klientami
  • Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych w social media (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, TikTok, etc.)
  • Przygotowywanie analiz i raportów optymalizacyjnych w prowadzonych projektach
  • Przygotowanie podsumowań, formułowanie wniosków oraz rekomendacje zmian i wdrożeń w projektach
  • Układanie planów oraz strategii dotyczących działań reklamowych w kanale social media, z uwzględnieniem planu budżetowego, doboru aktywności, harmonogramu przebiegu, wyznaczenia KPI i celów
  • Współpraca z działem graficznym przy tworzeniu kreacji, stron internetowych i aplikacji
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami, dostawcami i partnerami technologicznymi
  • Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych przez siebie projektów
  • Spotkania z klientami i partnerami biznesowymi


Jakich kompetencji poszukujemy w Tobie?

  • Doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii na kontach Google Ads i Meta Ads minimum 24 miesiące.
  • Praktyczna znajomość narzędzi Google Ads oraz Google Analytics, Facebook Pixel, Facebook Custom Reports
  • Umiejętność obsługi oprogramowania MS Excel oraz MS PowerPoint w stopniu pozwalającym przygotowywanie przejrzystych prezentacji i raportów z prowadzonych działań
  • Zaangażowanie w prowadzone projekty
  • Motywacja do rozwoju zawodowego
  • Umiejętność organizacji własnego czasu pracy
  • Twórcze i elastyczne podejście do rozwiązywanych problemów
  • Chęć do ciągłego rozwoju
  • Umiejętności analityczne
  • Obycie w uczestniczeniu w spotkaniach biznesowych i umiejętność opowiadania o prowadzonych działaniach oraz relacjonowania wyników, zarówno w sposób specjalistyczny jak i przystępny dla osób bez głębokiej wiedzy marketingowej


Dodatkowym atutem pozwalającym na szybszy rozwój będzie

  • Znajomość HTML, CSS lub Javascript w stopniu podstawowym będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość Google Tag Managera
  • Znajomość zagadnień i trendów marketingu internetowego
  • Umiejętność pracy w zorganizowanym zespole złożonym ze specjalistów
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Co oferujemy w zamian!

  • Szkolenia z zakresu marketingu interaktywnego, narzędzi internetowych, tajników prowadzenia działań marketingowych w internecie i poza nim
  • Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, wśród młodych zaangażowanych osób
  • Pracę przy realizacji wielu ciekawych projektów marketingowych dla uznanych marek na rynku polskim i międzynarodowym
  • Swobodną atmosferę i przyjacielskie relacje w codziennej pracy zespołowej
  • Praca hybrydowa w Warszawie (2 dni w tygodniu zdalnie + 3 dni praca w biurze PGE Stadion Narodowy w Warszawie)
  • Wynagrodzenie w zakresie od 6 000 zł netto do 9 000 zł netto (adekwatne do zdobytego doświadczenia (współpraca B2B) + bonusy roczne
  • Możliwość skorzystania z dedykowanego budżetu szkoleniowego (na wybrane przez siebie szkolenia)
  • Opieka medyczna oraz system Multisport



Aplikacje (CV) prosimy przesyłać przez Rocket Jobs.


Performance Labs zastrzega sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Performance Labs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.


Informujemy, że Administratorem danych jest Performance Labs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Al. Ks. J. Poniatowskiego 1. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Rekomendowane oferty

Przedsiębiorczy Specjalista PPC - zdalnie

Nowa
8 000 - 11 000 PLN/mies.
Kaman Marketing
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Meta Ads
performance marketing
Nowa