zajmiesz się bieżącą obsługą klienta w obszarze obecnych oraz nowych zgłoszeń w ramach prowadzonych projektów;
będziesz pierwszą linią wsparcia dla klienta w ramach ustaleń i prowadzonych na projekcie działań - kiedy trzeba przypilnujesz terminu, a innym razem przekierujesz temat do odpowiedniej osoby;
monitorowanie i przydzielanie dostępu do wewnętrznych narzędzi i systemów obsługujących dane również będzie jednym z Twoich codziennych „to do”;
w ramach działań prowadzonych dla Klienta będziesz także blisko współpracować z innymi zespołami w firmie (Backend Development, Business Intelligence, Digital Data Analyst).
Nasze wymagania:
swobodnie komunikujesz się w języku angielskim;
możesz pochwalić się bardzo dobrą organizacją pracy, a szybkie tempo zadań i ustalanie priorytetów to dla Ciebie chleb powszedni;
jesteś zorientowany na klienta - budujesz pozytywne relacje, ustalasz potrzeby i dbasz o to, aby klient czuł się zaopiekowany;
cechuje Cię podejście problem-solving - szukasz rozwiązań nawet w trudnych sytuacjach, jak czegoś nie wiesz, to pytasz lub samodzielnie poszukujesz informacji;
lubisz się z programem Microsoft Office;
jesteś dokładny/a, drobiazgowy/a i zorientowany/a na szczegóły.
Mile widziane:
wiedza z obszaru digital marketingu, w szczególności - prowadzenia kampanii digitalowych (Meta, Google Ads, DV360).
Oferujemy:
rozwój w jednej z najlepszych agencji marketingu internetowego w Polsce w pionie Global Technology, w której staniesz się częścią projektów realizowanych dla globalnych i rozpoznawalnych marek z całego świata!
świetną atmosferę pracy i fajnych ludzi na pokładzie;
wspieramy samodzielność, inicjatywę i zapewniamy wyzwania - it’s up to you!
pakiet benefitów firmowych: prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe i kilka innych!