Czym się będziesz zajmować, jak do nas dołączysz:
- zajmiesz się rozwijaniem zasad i reguł (dobrych praktyk) dotyczących tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w środowisku Google Ads;
- będziesz odpowiedzialny/a za proces ich pełnego wdrożenia: od etapu planowania i implementacji, po ocenę wyników w środowisku produkcyjnym;
- zajmiesz się tworzeniem specyfikacji technicznej dla nowych zestawów danych i raportów na podstawie dokumentacji API;
- będziesz wsparciem merytorycznym w zakresie digital marketingu przy definiowaniu wymagań biznesowych;
- będziesz dbać o proces ulepszania i aktualizacji najlepszych praktyk w oparciu o nowe odkrycia i trendy branżowe, jak również o dokumentację tych już istniejących.
Od Ciebie oczekujemy:
- doświadczenia w prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w środowisku Google Ads;
- doświadczenia w zakresie analizy i badania efektywności kampanii;
- dobrej znajomości SQL;
- znajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie);
- wysokiego poczucia ownership’u w projekcie;
- proaktywnej postawy - wykazywania się inicjatywą i kreatywnością oraz otwartości na niestandardowe rozwiązania.
Dodatkowo docenimy:
- wykształcenie w kierunku analizy danych, Data Science lub podobnym;
- znajomość języka Python na potrzeby analizy danych;
- znajomości podstawowych pojęć związanych z relacyjnymi bazami danych (typy relacji, ERD);
- znajomości zagadnień związanych z protokołem HTTP/REST API;
- certyfikat DIMAQ.
Oferujemy:
- rozwój w kierunku projektowania i współtworzenia globalnych rozwiązań analitycznych w obszarze digital marketingu;
- międzynarodowe środowisko pracy i nieustanny kontakt z językiem angielskim;
- ambitne i innowacyjne projekty analityczne dla znanych marek;
- środowisko nastawione na wymianę wiedzy i dzielenie się dobrymi praktykami;
- pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 😊