Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Junior Digital Media Data Analyst
BI & Data
Performance Media

Junior Digital Media Data Analyst

Performance Media
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
SQL
Google Ads
Mile widziane
Python
Opis stanowiska

Czym się będziesz zajmować, jak do nas dołączysz:

  • zajmiesz się projektowaniem nowych rozwiązań analitycznych w obszarze Big Data; 
  • będziesz odpowiedzialny/a za analizę kampanii reklamowych i tworzenie automatycznych reguł do oceny ich efektywności wykorzystując SQL i środowisko BigQuery; 
  • będziesz łącznikiem między biznesem a zespołami developerskimi - pomożesz przekuć oczekiwania biznesowe na wymagania technicznie; 
  • w ramach prowadzonych projektów będziesz odpowiedzialna/y za testowanie nowych funkcjonalności oraz rekomendowanie najlepszych rozwiązań; 
  • będziesz dbać o rozwój wdrożonych narzędzi w oparciu o nowe odkrycia i trendy branżowe. 



Od Ciebie oczekujemy:

  • doświadczenia w zakresie analizy danych; 
  • bardzo dobrej znajomości SQL; 
  • znajomości podstawowych pojęć związanych z relacyjnymi bazami danych (typy relacji, ERD) oraz zagadnień związanych z protokołem HTTP/REST API lub gotowości do szybkiego nadrobienia wiedzy w tych obszarach; 
  • umiejętności czytania dokumentacji technicznej; 
  • znajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie); 
  • wysokiego poczucia ownership’u w projekcie; 
  • proaktywnej postawy - wykazywania się inicjatywą i kreatywnością oraz otwartości na niestandardowe rozwiązania. 



Dodatkowo docenimy:

  • doświadczenia w prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych na platformie Google Ads; 
  • znajomość języka Python na potrzeby analizy danych; 
  • wykształcenie w kierunku analizy danych, Data Science lub podobnym; 
  • certyfikat DIMAQ. 


Oferujemy:

  • rozwój w kierunku projektowania i współtworzenia globalnych rozwiązań analitycznych w obszarze digital marketingu; 
  • rozwój w dynamicznie rozwijającej się branży MarTech oraz pracę z rozpoznawalnymi i międzynarodowymi markami; 
  • zaplanowany onboarding, który pomoże Ci łatwiej wdrożyć się w obowiązki; 
  • międzynarodowe środowisko pracy i nieustanny kontakt z językiem angielskim; 
  • środowisko nastawione na wymianę wiedzy i dzielenie się dobrymi praktykami; 
  • pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej!  
Sprawdź podobne oferty