Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Digital Media Data Analyst (Google Ads)
new
BI & Data
Performance Media Poland

Digital Media Data Analyst (Google Ads)

Performance Media Poland
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
API
SQL
Google Cloud Platform
Google Ads
Mile widziane
Python
Opis stanowiska

Czym się będziesz zajmować, jak do nas dołączysz:

  • zajmiesz się rozwijaniem zasad i reguł (dobrych praktyk) dotyczących tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w środowisku Google Ads;
  • będziesz odpowiedzialny/a za proces ich pełnego wdrożenia: od etapu planowania i implementacji, po ocenę wyników w środowisku produkcyjnym;
  • zajmiesz się tworzeniem specyfikacji technicznej dla nowych zestawów danych i raportów na podstawie dokumentacji API;
  • będziesz wsparciem merytorycznym w zakresie digital marketingu przy definiowaniu wymagań biznesowych;
  • będziesz dbać o proces ulepszania i aktualizacji najlepszych praktyk w oparciu o nowe odkrycia i trendy branżowe, jak również o dokumentację tych już istniejących.


Od Ciebie oczekujemy:

  • doświadczenia w prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w środowisku Google Ads;
  • doświadczenia w zakresie analizy danych mediowych i badania efektywności kampanii;
  • znajomości podstawowych pojęć związanych z relacyjnymi bazami danych (typy relacji, ERD);
  • bardzo dobrej znajomości SQL (podzapytania, funkcje okienkowe, joiny);
  • znajomości zagadnień związanych z protokołem HTTP/REST API;
  • umiejętności samodzielnego tworzenia zapytań i komunikacji z API;
  • doświadczenia w pracy w środowisku GCP, w szczególności BigQuery;
  • wysokiego poczucia ownership’u w projekcie;
  • proaktywnej postawy - wykazywania się inicjatywą i kreatywnością oraz otwartości na niestandardowe rozwiązania.


Dodatkowo docenimy:

  • znajomość języka Python na potrzeby analizy danych;
  • wykształcenie w kierunku analizy danych, Data Science lub podobnym
  • certyfikat DIMAQ.


Oferujemy:

  • rozwój w kierunku projektowania i współtworzenia globalnych rozwiązań analitycznych w obszarze digital marketingu;
  • międzynarodowe środowisko pracy i nieustanny kontakt z językiem angielskim;
  • ambitne i innowacyjne projekty analityczne dla znanych marek;
  • środowisko nastawione na wymianę wiedzy i dzielenie się dobrymi praktykami;
  • pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 😊
Sprawdź podobne oferty