Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Programmatic Specialist
new
Marketing
Performance Media

Programmatic Specialist

Performance Media
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa zlecenia, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Angielski
Programmatic
DSP
DV360
dobra organizacja pracy
Mile widziane
DIMAQ
Facebook Ads
Google Ads
Opis stanowiska

Cześć! Do naszego warszawskiego teamu Programmatic właśnie poszukujemy nowej osoby! 😊


Jeśli kręci Cię świat digitalu, a reklama w mediach to Twoja szczególna pasja, a do tego…czujesz, że połączenie pracy projektowej z kreatywnością i podejściem „think out of the box” idealnie Cię opisuje? To zdecydowanie czytaj dalej! 🌟

Jesteśmy jedną z największych agencji marketingu internetowego w Polsce, a dziś zapraszamy Cię do naszego świata. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - prześlij nam swoją aplikację i sprawdź, czy do siebie pasujemy!



Twój zakres obowiązków:

  • Twoim głównym zadaniem będzie ustawianie i prowadzenie kampanii Programmatic, a w miarę swoich chęci i umiejętności, również w innych systemach reklamowych (Google Ads i Facebook Ads);
  • Optymalizacja i monitorowanie kampanii pod kątem zdefiniowanych celów z klientem – to jakby chleb powszedni, którego nikomu nie trzeba przedstawiać 🍞;
  • Analizę wyników kampanii będziesz oczywiście wieńczył/a raportem, a rekomendacje do swoich kampanii przedstawisz w prezentacji… ✨
  • …którą to będziesz mieć okazję zderzyć z klientem na spotkaniu 🧐;
  • W zakresie Twojej odpowiedzialności będzie także zarządzanie budżetem i kontrola jego zużycia na projekcie;
  • No i oczywiście będziesz współpracował z różnymi działami w firmie, takimi jak dział Sprzedaży i Acoount Managers;
  • Ale przede wszystkim… dołączysz do świetnego teamu mediowego, który już nie może się doczekać, aby Cię poznać! 🤗


Nasze wymagania:

  • Masz min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów Programmatic;
  • Dobrze czujesz się w pracy na platformach DSP i DV 360;
  • Potrafisz efektywnie zarządzać projektem – planujesz etapy pracy, weryfikujesz priorytety i dążysz do realizacji założonych celów;
  • Dobrze czujesz się w prezentacjach i wystąpieniach publicznych, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność!
  • Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielnie zarządzasz swoją pracą, tak aby było skutecznie i „na czas” 😉
  • Potrafisz radzić sobie w sytuacjach stresowych – priorytetyzujesz zadania, a na projektach kluczowych reagujesz szybko;
  • Interesujesz się szeroko pojętym digitalem i chętnie uczysz się nowych obszarów w tym zakresie;
  • Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie);
  • Powerpoint nie ma przed Tobą tajemnic, a przygotowanie mediaplanu w Excelu jest Ci niestraszne!


Mile widziane:

  • Doświadczenie pracy w agencji marketingowej;
  • Doświadczenie w obszarze marketingu afiliacyjnego oraz współpracy z sieciami afiliacyjnymi;
  • Znajomość pozostałych obszarów digital marketingu - paid social, paid search, social media;
  • Certyfikat Dimaq! 🏅​


To oferujemy:

  • Szerokie możliwości rozwoju dla Ciebie – szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe, programy certyfikacyjne – a to dopiero początek! 🌟
  • Miejsce, w którym ludzie są przyjaźni i wspierają się w trudnych chwilach, a także tworzą niepowtarzalną atmosferę pełną kreatywności i dobrego humoru😊
  • Zgrany i doświadczony team, który nie tylko będzie Cię wspierał, lecz także chętnie nauczy się czegoś nowego od Ciebie 🙌
  • Biuro bez korpo klimatu, w którym spotykamy się 2 dni w tygodniu– w willi z ogródkiem na Mokotowie, w sąsiedztwie parku 🏡
  • Wiele okazji do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz (grille, eventy i każda okazja do wspólnego funu to nasze drugie imię! 🥳) - zerknij na nasze IG i sam_a się przekonaj! 👉 https://www.instagram.com/performance_media/
  • Last but not least! Pakiet benefitów dla Ciebie: wsparcie psychologiczne, opieka medyczna, karta Multisport, nauka języków obcych i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 🤗🧡


Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Zapoznajemy się z Twoim CV
  2. I spotkanie (online) z Anią z HRu 💻
  3. Zadanie rekrutacyjne
  4. Jeśli zaiskrzy - II spotkanie (w biurze) z Arturem leadującym team Programmatic 👋
  5. Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna.



Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie może być w pracy! 😉

Sprawdź podobne oferty