Cześć! Do naszego warszawskiego teamu Programmatic właśnie poszukujemy nowej osoby! 😊
Jeśli kręci Cię świat digitalu, a reklama w mediach to Twoja szczególna pasja, a do tego…czujesz, że połączenie pracy projektowej z kreatywnością i podejściem „think out of the box” idealnie Cię opisuje? To zdecydowanie czytaj dalej! 🌟
Jesteśmy jedną z największych agencji marketingu internetowego w Polsce, a dziś zapraszamy Cię do naszego świata. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - prześlij nam swoją aplikację i sprawdź, czy do siebie pasujemy!
Twój zakres obowiązków:
-
Twoim głównym zadaniem będzie ustawianie i prowadzenie kampanii Programmatic, a w miarę swoich chęci i umiejętności, również w innych systemach reklamowych (Google Ads i Facebook Ads);
- Optymalizacja i monitorowanie kampanii pod kątem zdefiniowanych celów z klientem – to jakby chleb powszedni, którego nikomu nie trzeba przedstawiać 🍞;
- Analizę wyników kampanii będziesz oczywiście wieńczył/a raportem, a rekomendacje do swoich kampanii przedstawisz w prezentacji… ✨
- …którą to będziesz mieć okazję zderzyć z klientem na spotkaniu 🧐;
- W zakresie Twojej odpowiedzialności będzie także zarządzanie budżetem i kontrola jego zużycia na projekcie;
- No i oczywiście będziesz współpracował z różnymi działami w firmie, takimi jak dział Sprzedaży i Acoount Managers;
- Ale przede wszystkim… dołączysz do świetnego teamu mediowego, który już nie może się doczekać, aby Cię poznać! 🤗
Nasze wymagania:
- Masz min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów Programmatic;
- Dobrze czujesz się w pracy na platformach DSP i DV 360;
- Potrafisz efektywnie zarządzać projektem – planujesz etapy pracy, weryfikujesz priorytety i dążysz do realizacji założonych celów;
- Dobrze czujesz się w prezentacjach i wystąpieniach publicznych, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność!
- Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielnie zarządzasz swoją pracą, tak aby było skutecznie i „na czas” 😉
- Potrafisz radzić sobie w sytuacjach stresowych – priorytetyzujesz zadania, a na projektach kluczowych reagujesz szybko;
- Interesujesz się szeroko pojętym digitalem i chętnie uczysz się nowych obszarów w tym zakresie;
- Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie);
- Powerpoint nie ma przed Tobą tajemnic, a przygotowanie mediaplanu w Excelu jest Ci niestraszne!
Mile widziane:
- Doświadczenie pracy w agencji marketingowej;
- Doświadczenie w obszarze marketingu afiliacyjnego oraz współpracy z sieciami afiliacyjnymi;
- Znajomość pozostałych obszarów digital marketingu - paid social, paid search, social media;
- Certyfikat Dimaq! 🏅
To oferujemy:
- Szerokie możliwości rozwoju dla Ciebie – szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe, programy certyfikacyjne – a to dopiero początek! 🌟
- Miejsce, w którym ludzie są przyjaźni i wspierają się w trudnych chwilach, a także tworzą niepowtarzalną atmosferę pełną kreatywności i dobrego humoru😊
- Zgrany i doświadczony team, który nie tylko będzie Cię wspierał, lecz także chętnie nauczy się czegoś nowego od Ciebie 🙌
- Biuro bez korpo klimatu, w którym spotykamy się 2 dni w tygodniu– w willi z ogródkiem na Mokotowie, w sąsiedztwie parku 🏡
- Wiele okazji do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz (grille, eventy i każda okazja do wspólnego funu to nasze drugie imię! 🥳) - zerknij na nasze IG i sam_a się przekonaj! 👉 https://www.instagram.com/performance_media/
- Last but not least! Pakiet benefitów dla Ciebie: wsparcie psychologiczne, opieka medyczna, karta Multisport, nauka języków obcych i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 🤗🧡
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Zapoznajemy się z Twoim CV
- I spotkanie (online) z Anią z HRu 💻
- Zadanie rekrutacyjne
- Jeśli zaiskrzy - II spotkanie (w biurze) z Arturem leadującym team Programmatic 👋
- Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna.
Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie może być w pracy! 😉