Cześć!!! Z tej strony Performance Media!
Jesteśmy jedną z najdłużej działających, niezależnych agencji 360 w Polsce. W tym roku obchodzimy 20-lecie! W tym czasie wiele się u nas działo i aktualnie z wielką dumą możemy napisać, że odpowiadamy za wszystkie etapy współpracy z klientem i realizacji działań marketingowych. Od planowania, przez tworzenie, wdrażanie, efektywne promowanie i raportowanie. Wszystko po to, aby jakościowo i kompleksowo obsługiwać komunikację Klientów.
Szukamy osoby na stanowisko Senior Social Media Project Manager. Osoby, którą ekscytują social media, potrafi kompleksowo zajmować się obsługą komunikacji, koordynacją prac i kontaktem z klientem. Co ważne szukamy doświadczonej osoby, która we współpracy z 2 osób z działu social media, oraz kilkunastoma osobami z innych zespołów. Zajmie się obsługą jednego z naszych TOP Klientów <3, z którym pracujemy już 7 rok.
💬 Jako Social Media Specialist będziesz:
- wspierać ongoingowe i kampanijne działania dla 3 marek naszego Klienta,
- w stałym, codziennym kontakcie z klientem w Polsce i włoskiej centrali,
- tworzyć prezentacje, raporty, maile w języku angielskim,
- koordynować i spinać produkcję assetów oraz działań mediowych,
- wspierać w tworzeniu harmonogramów i generowaniu pomysłów,
- przygotować briefy…na całą masę różnych okazji: akcje, aktywacje, dodatkowe assety, działania mediowe, eventy, działania z content creatorami,
- sprawdzać zgodność działań w Social Media z przyjętą strategią,
- pomagać w wymyślaniu i realizacji różnorodnych aktywności,
- rekomendować rozwiązania, konsultować możliwości i bronić przygotowywanych strategii,
- raportować i przedstawiać realizowane działania,
W PM możesz liczyć na:
- szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe 🌟
- fajny team - nasza ekipa jest serio wyjątkowa, a my jesteśmy dumni, że nasi ludzie tworzą niepowtarzalną atmosferę - pełna wsparcia, zrozumienia i docenienia 🤗🧡
- PMowy vibe i luz - brak korpo klimatu, mnóstwo zieleni wokół - sąsiadujemy z parkiem Królikarnia 🌳
- wewnętrzne akcje oraz eventy dla pracowników
- brak dress code’u – wbrew pozorom to naprawdę ważne, żeby czuć się swobodnie 👕👟
- pracodawcę z certyfikacją DIMAQ EMPLOYER - PMowicze pracujący na codzień z Klientem mają możliwość uzyskania certyfikacji w pełni sfinansowanej przez PM 😏
💗 Poradzisz sobie świetnie pod warunkiem, że:
- masz co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku, w tym doświadczenie w prowadzeniu i egzekwowaniu projektów social mediowych w agencji lub domu mediowym,
- bardzo dobrą znajomość angielskiego, która jest must have w codziennej pracy i komunikacji,
- otwartość na kontakt i budowanie partnerskich relacji – nasza 7 letnia współpraca z Klientem zobowiązuje,
- umiejętność tworzenia i wdrażania strategii komunikacji na profilach społecznościowych,
- znajomość i praktyczna umiejętność wykorzystania kanałów SoMe (Facebook (w tym grupy), Instagram, Tik Tok, Youtube, Pinterest),
- spryt i odwagę w codziennym działaniu – łączenie kropek <3
- kreatywność w myśleniu o contencie
- umiesz koordynować współprace z Content Creatorami,
- lubisz przygotowywać raporty podsumowujące kampanie, zawierające wnioski i rekomendacje,
- znasz się na mediach w taki sposób, aby swobodnie rekomendować skuteczne rozwiązania [formaty, cele reklamowe, podział lejka]
- śledzisz trendy i lubisz szukać nowych rozwiązań,
- samodzielność, silne poczucie odpowiedzialności za powierzone działania i proaktywność są dla Ciebie standardem.
Etapy rekrutacji:
1. Analiza CV
2. Spotkanie z Natalią z HR-u
3. Zadanie rekrutacyjne
4. Spotkanie z Krzyśkiem (Manager teamu) i Anią (koordynator zespołu).
Nie możemy się już doczekać na pierwszy kontakt i odpowiedź na Twoje pytania. Aplikuj i widzimy się na rozmowie!