Kim jesteśmy?
Markę Plej budujemy od kilkunastu lat. Nasz zespół tworzy grono ekspertów oferujących zintegrowany pakiet usług marketingowych, dzięki którym docieramy do konsumenta w każdym możliwym touchpoincie. W Plej niezmiennie najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy.
W pracy i poza nią stawiamy na emocje i prawdziwe przeżycia. Tworzymy zapadające w pamięć doświadczenia realizujące cele biznesowe naszych klientów oraz angażujemy się w to, co dzieje się wokół nas.
Twoje obowiązki:
- prowadzenie i planowanie płatnych działań reklamowych wchodzących w skład ekosystemu social media
- kontakt i budowanie relacji z Klientami
- samodzielne przygotowywanie i prezentacja strategii mediowych , media planów, wniosków i rekomendacji
- przygotowywaniu wycen, rekomendacji do kampanii i ofert przetargowych
- prowadzenie, planowanie i optymalizacja aktywności na wszystkich etapach lejka - od działań świadomościowych po efektywnościowe kampanie nastawione na konwersję
- testowanie i poszukiwanie nowych rozwiązań
- przeprowadzanie testów A/B w ramach prowadzonych kampanii - projektowanie, monitoring, analiza wyników.
- bieżące raportowanie, rozliczanie kampanii i przygotowanie podsumowań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych dla klientów wraz z rekomendacjami
- monitorowanie realizacji budżetów klientów
- obsługa finance (generowanie Faktur)
- kontakt z partnerami i platformami
Nasze wymagania:
- min. 4 letnie doświadczenie w zakresie obsługi kampanii Ads (Social) po stronie domu mediowego lub agencji
- doświadczenie w planowaniu i zakupie w środowisku: Meta, Tik Tok, LI etc. ( na dowolnej z platform SM)
- doświadczenie w pracy na wysokich budżetach mediowych
- umiejętność prowadzenia kampanii typu performance / e-commerce
- znajomość Excel
- znajomość narzędzi analitycznych i trackingowych
- (Google Data Studio, Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, itp.)
- znajomość trendów i najnowszych rozwiązań w paid social media
- orientacja na realizowanie celów Klientów i dbałość o relacje
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i zaangażowanie
- dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie jak i piśmie
- wiedza z zakresu optymalizacji kampanii, testów A/B,
- umiejętność tworzenia raportów post-buy, formułowanie rekomendacji
- znajomość rozwiązań badawczych w reklamie internetowej
- dbałość o szczegóły, samodzielność, inicjatywa, chęć do dzielenia się wiedzą i zdobywania nowych kompetencji
- doświadczenie w TELCO będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się agencji reklamowej, w dziale social media,
- elastyczne podejście do Home Office - to Ty wybierasz skąd pracujesz,
- samodzielne, rozwojowe projekty dla rozpoznawalnych marek,
- pracę na dużych budżetach przy złożonych kampaniach – zarówno wizerunkowych, jak i performance’owych,
- w pełni dofinansowane zajęcia z języka angielskiego, szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego, konsultacje z psychologiem, spotkania i wyjazdy integracyjne, wspólne śniadania i akcje CSR,
- przyjazną atmosferę pracy w przyjaznym, zgranym zespole, w całkowicie nowym biurze na Sielcach (zaraz przy Łazienkach) 😊