Budowa narzędzi umożliwiających wczesną identyfikacje anomalii w różnych dziedzinach działalności handlowej firmy np. sprzedaż, płatności.
Tworzenie zaawansowanych modeli uczenia maszynowego do przewidywania trendów rynkowych, zachowań klientów, rekomendacji produktów i innych aspektów e-commerce.
Monitorowanie wydajności wdrożonych modeli ML i ich optymalizacja na podstawie uzyskanych wyników oraz zmieniających się warunków rynkowych.
Przeprowadzanie testów modeli uczenia maszynowego, weryfikacja ich skuteczności i dokonywanie niezbędnych dostosowań.
Utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy na temat najnowszych trendów i osiągnięć w dziedzinie uczenia maszynowego oraz szkolenie innych członków zespołu w tej dziedzinie.
Nasze wymagania:
Jesteś absolwentem kierunków ścisłych takich jak: Matematyka, Ekonometria, Big Data, Data Science.
Posiadasz przynajmniej 4 lata doświadczenia w budowie zaawansowanych modeli analitycznych w obszarze marketingu, sprzedaży lub e-commerce.
Potrafisz przetwarzać dane w takich językach jak Pyton i SQL.
Znasz takie narzędzia analityczne jak Spark, MLFlow, Azure Machine Learning, Tensorflow, Optuna, Pytorch.
Masz doświadczenie w pracy na środowisku chmurowym (mile widziany Azure, Databricks, ADLS, Data Factory).
Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz jesteś samodzielny w wyciąganiu i prezentowaniu wniosków.
Posiadasz praktyczną znajomość narzędzi CI/CD w obszarze MLOps oraz narzędzi wspierających monitorowanie modeli.
Wychodzisz z inicjatywą wdrażania nowych rozwiązań analitycznych.
Zwracasz uwagę na to, by rezultaty Twojej pracy były rozwiązaniami elastycznymi.
Nasza oferta:
Wsparcie w czasie „onboardingu” oraz podnoszenie kompetencji przez szkolenia narzędziowe
Pracujemy na najlepszych narzędziach w obszarze marketing automation, webanalityki, business intelligence oraz w technologiach cloudowych
Mamy możliwość wdrażania własnych pomysłów – pracujemy w gronie osób otwartych na niekonwencjonalne rozwiązania
Rozwijamy kompetencje analityczno-programistyczne
Pracujemy z międzynarodowymi partnerami, co pozwala podnosić lub pielęgnować kompetencje językowe (angielski)
Współpracujemy z wiodącymi firmami technologicznymi, jak Adobe, Microsoft czy Google
Dodatkowo oferujemy:
Realny wpływ na strategię rozwoju jednego z największych polskich E-Commerce (nasze nagrody i wyróżnienia: Dyrektor E-Commerce Roku 2022, kategoria Cross-border, wyróżnienie Mixx Awards 2019, kategoria Data Driven & Precision Marketing)
Bogaty pakiet benefitów, w tym bilety lotnicze na połączenia LOT i wybrane linie lotnicze całego świata dla Ciebie, Twojej rodziny i znajomych
Możliwość brania udziału w międzynarodowych konferencjach w Polsce i za granicą