BBGS Sp. z o.o. należy do grupy PORR S.A., świadczy kompleksowe usługi związane z budową i eksploatacją budynków dla agencji rządowych oraz organizacji państwowych i międzynarodowych, w szczególności wojsk Stanów Zjednoczonych. Działalność firmy obejmuje doradztwo w zakresie planowania i realizacji projektów budownictwa kubaturowego i przemysłowego, a także facility management i zarządzanie energią na nieruchomości i jej obiektach.
Twój zakres obowiązków
- Obsługa sekretariatu
- Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa przesyłek
- Archiwizacja dokumentów w systemie Sharepoint
- Obsługa systemu IMS (system archiwizacji dokumentów)
- Zaopatrzenie w materiały biurowe
- Przyjmowanie gości w biurze
- Dbanie o wizerunek biura
Nasze wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Min. dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość pakietu MS Office
- Biegła obsługa komputera, narzędzi biurowych
- Umiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetów
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista
To oferujemy
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Interesujący zakres obowiązków dający możliwość rozwoju zawodowego
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, m.in. Multisport, MyBenefit oraz opieka medyczna
- Miejsce pracy: Markowice k. Koziegłów (śląskie)