Jesteśmy sklepem e-commerce oferującym szeroki zakres personalizowanych wydruków. Nasi klienci, korzystając z kreatorów dostępnych na stronie, sami personalizują zamawiany produkt. Większość klientów poszukuje u nas unikalnego i sentymentalnego prezentu. Nasza działalność łączy technologię, design i emocje. We wszystkim co robimy, ogromny nacisk kładziemy na hasło “Positive Vibes”, które dla nas oznacza:
- emocje, które chcemy aby klient czuł na każdym etapie interakcji z marką
- emocje, które towarzyszą klientowi przy otwieraniu prezentu
- kultura organizacyjna, czyli to co czujemy my jako zespół, uczestnicząc w rozwoju firmy.
Szukamy kreatywnej i samodzielnej osoby, która rozwinie nasze kanały social media. Celem działań będzie budowa świadomości marki przede wszystkim na rynkach zagranicznych (Ameryka Północna, Europa i Australia) oraz wsparcie zespołu w zwiększaniu sprzedaży produktów.
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- Budowanie świadomości marki poprzez realizację działań social media marketingu (IG, FB, Pinterest, TikTok)
- Budowanie relacji oraz realizację kampanii z influencerami, budowanie społeczności wokół marki w kanałach social media. Odpowiadanie na tagowania, wzmianki itd.
- Samodzielne tworzenie bieżącego (prostego) contentu foto i video na potrzeby reelsów, instastories itd. (z wykorzystaniem Canvy lub innych narzędzi online) oraz zlecanie i nadzór nad procesem tworzenia bardziej wymagających materiałów kreatywnych
- Paid Social - współtworzenie i monitorowanie kampanii Facebook, Pinterest i TikTok Ads (przy współpracy ze Specjalistą ds. growth marketingu)
- Dbanie o spójność komunikacyjną i wizualną marki w kanałach social media
- Przygotowywanie treści do kampanii reklamowych oraz współpraca z zewnętrznymi copywriterami
- Współpracę z Managerem Produktu w celu realizacji założonych celów sprzedażowych.
Co jest dla nas ważne:
- Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w marketingu (mile widziane branże e-commerce i retail)
- Jesteś osobą kreatywną z ugruntowanym poczuciem estetyki
- Masz doświadczenie w pracy nad materiałami kreatywnymi - grafiki, video, formaty niestandardowe
- Wychodzisz z inicjatywą i doprowadzasz tematy do końca. Nie odpuszczamy pomysłów, które na pierwszy rzut oka wydają się trudne, szukamy rozwiązań co oznacza, że często samemu musimy zdobyć wiedzę lub doszkolić się w internecie. Jesteś w pełni odpowiedzialny/a za swój obszar
- Śledzisz i rozumiesz trendy social media (doświadczenie we współpracy z influencerami będzie dodatkowym atutem)
- Dobra znajomość angielskiego - 90% naszej komunikacji marketingowej jest w języku angielskim.
Dlaczego warto do nas dołączyć i co oferujemy?
💰 Nasz pakiet bonusowy obejmuje atrakcyjne wynagrodzenie, roczny budżet szkoleniowy (4800 zł) i płatny urlop dla umów B2B i UZ
⏰ Elastyczność pod kątem formy zatrudnienia, wymiaru etatu oraz dużą elastyczność w wyborze godzin pracy. Ludzkie podejście do ludzkich problemów, w tym niespodziewanych i nieplanowanych sytuacji życia codziennego. Cały zespół pracuje zdalnie
💎 Spotkania rozwojowe z coachem. Pomagamy np. w organizacji pracy zdalnej lub znalezieniu optymalnego dla Ciebie stylu pracy
🧰 Budowanie marki międzynarodowej (docieramy do klientów m.in. w USA, Francji, Włoszech)
✨ Samodzielność i decyzyjność - oczekujemy określonych efektów i rezultatów, lecz dajemy bardzo dużą swobodę w sposobie ich osiągania
🚀 Chętnie wyszukujemy i wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne (i nie tylko)
💙 Wspieramy inicjatywy i organizacje charytatywne. Do tej pory wsparliśmy m.in. SOS Wioski Dziecięce, Fundacje Ocalenie, DIOZ, Charity: Water.
Harmonogram rekrutacji:
-
do 10 kwietnia I etap rekrutacji - uzupełnienie ankiet;
-
11 kwietnia czytamy ankiety i wybieramy osoby do kolejnego etapu - do tego etapu podchodzimy bardzo poważnie. Każdą ankietę czytają trzy żywe osoby a nie algorytm ;)
-
12 - 14 kwietnia umawiamy się na rozmowy video z osobami, które przeszły do II etapu
-
16 - 20 kwietnia wybrane osoby prosimy o realizację zadania. Realizacja zadania nie powinna zająć dłużej niż 4 godziny. Poprzednie zadania obejmowały np. pomysł na reels promujący produkt, którego nie mamy w ofercie czy krótki mail, odpowiedź na fikcyjne zapytanie PRowe
- 23 kwietnia: wyniki rekrutacji.
Powodzenia!