Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalista ds. obsługi klienta
new
Support
Pricer Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Pricer Sp. z o.o.
5 000 - 6 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
4 000 - 5 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa zlecenia
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
obsługa klienta
Angielski
empatia
Opis stanowiska

🔍 Pricer jest szybko rozwijającą się firmą w obszarze technologii, która łączy w sobie energię startupu i ambicje dojrzałej firmy. Oferuje usługi w zakresie analizy dynamiki wartości nieruchomości, opartej na cenach transakcyjnych. Naszymi Klientami są firmy z branży bankowej, ubezpieczeniowej, windykacyjnej oraz deweloperzy, a przede wszystkim osoby indywidualne, które oczekują rzetelnego wsparcia w sprzedaży, kupnie i wycenie swojej nieruchomości.


Dołączając do zespołu będziesz miał możliwość stworzenia prawdziwie rewolucyjnego rozwiązania technologicznego, które globalnie zmienia oblicze rynku nieruchomości.


👔 Specjalista / Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta 👔


💻 Miejsce pracy: Cała Polska (praca zdalna)


🎯 Szukamy osoby, która: 🎯


  • Będzie realizowała postawione przed nią cele sprzedażowe,
  • Będzie odpowiedzialna za pierwszy kontakt z klientem pochodzącym z naszych źródeł pozyskowych,
  • Zajmie się umawianiem spotkań Ekspertom Rynku Lokalnego,
  • Będzie odpowiedzialna za ponawianie i podtrzymywanie kontaktu z naszymi klientami,
  • Kolejno będzie obsługiwać firmowy system CRM do obsługi zainteresowanych,
  • Zajmie się koordynacją kalendarzy Ekspertów Rynku Lokalnego,
  • Będzie odpowiedzialna za obsługę firmowych czatów oraz mediów społecznościowych.




✅ Nasze wymagania: ✅


  • Szukamy osób z doświadczeniem w pracy przy obsłudze klienta,
  • Rekomendowane doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży telefonicznej,
  • Doświadczenie lub zainteresowanie branżą nieruchomości także mile widziane,
  • Posiadanie umiejętności miękkich tj. pozytywne podejście, determinacja w realizacji celów, empatia w stosunku do klienta,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Samodzielność w działaniu,
  • Umiejętności sprawnej obsługi komputera, doświadczenia w pracy z różnymi programami/aplikacjami, łatwość w obsłudze nowych narzędzi i rozwiązań,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Zaangażowanie w powierzone zadania,
  • Wysoka kultura osobista.



⭐ To oferujemy: ⭐


  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja),
  • Swoboda wyboru rodzaju umowy o pracę, którą podpiszesz z nami - B2B, UZ,
  • Dostęp do nowoczesnych rozwiązań technologicznych w branży nieruchomości,
  • Możliwość rozwoju oraz współtworzenia nowoczesnego projektu na rynku nieruchomości,
  • Skuteczne narzędzia wspierające sprzedaż,
  • Komputer i wszystkie narzędzia niezbędne do pracy,
  • Pracę w zgranym i dynamicznym zespole specjalistów w swojej dziedzinie.
5 000 - 6 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

4 000 - 5 000 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Sprawdź podobne oferty