Firma Primagran to polski producent zlewozmywaków o międzynarodowym zasięgu.
Zaczęliśmy 12 lat temu w garażu, to nie tylko historia start-upów ale także naszej produkcji 🚀 🚀 🚀
Od kilku zlewów dziennie sprzedawanych na allegro do sprzedaży idącej w tysiące sztuk, własnym kanele dystrybucji na ponad 16 rynków europejskich. Sprzedajemy bezpośrednio klientom (B2C), dzięki temu kontrolujemy cały łańcuch od produkcji, przez sprzedaż, aż do dostarczenia zlewu pod drzwi.
Primagran to prężnie rozwijająca się firma z przychodami rosnącymi ponad 30% w porównaniu rok do roku i mamy apetyt na więcej 👍
Jeden projekt na którym możesz się skupić, wziąć odpowiedzialność i zgarnąć podziękowania za zwiększenie sprzedaży dzięki dobrym rozwiązaniom marketingu ecommerce. W naszym zespole są pasjonaci Ecommerce, developerzy oraz Prezes wizjoner w myśleniu i w działaniu - gracz 💪
Ulepszamy, doskonalimy, wymyślamy, kreujemy. Nie rozliczamy się minutek, nie robimy projektów dla kogoś, wspólnie ustalmy co i po co robimy – jeden cel.
Teraz szukamy nowego doświadczonego członka zespołu, który będzie podnosił swoje kompetencje i zrealizuje z nami ambitne cele 💎
Zajmiesz się:
🔥 Analizą danych marketingowych i przygotowaniem raportów
🔥 Monitorowaniem, analizowaniem trendów i działań konkurencji
🔥 Planowaniem, konfiguracją i optymalizacją kampanii reklamowych (Google Ads, Bing Ads, Facebook Ads)
🔥 Zarządzaniem i optymalizacją feedów produktowych
Potrzebujemy od Ciebie:
💡 Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. dwuletnie)
💡 Wysokich umiejętności analitycznych z praktycznym przełożeniem ich na biznes - umiejętność pracy na danych i wyciągania wniosków
💡 Bardzo dobrą, praktyczną znajomość programu Excel oraz Google Sheets - codzienna praca na tabelach przestawnych i formułach
💡 Praktyczną znajomość narzędzi: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Google Search Console
💡 Dużą samodzielność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność koordynacji projektów
Oferujemy Ci:
📑 Umowę o pracę lub B2B
🏢 Pracę w nowoczesnym biurze w Olivia Business Center
🏡Możliwość pracy hybrydowej
🎯 Elastyczny pracy (zaczynamy pracę pomiędzy 7:00-9:00)
💪Dużą niezależność i samodzielność w doborze sposobu realizowanych zadań
💻 Nowoczesne narzędzia pracy - sprzęt, oprogramowanie
👨🏿🤝👨🏿 Pełne wsparcie zespołu
💊 Dofinansowanie do opieki medycznej
🤸♀️ Dofinansowanie do karty Multisport
🙋♂️ Spotkania firmowe i teamowe
Rekomendowane oferty