• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówPME-commerce & Customer Excellence Manager
    E-commerce & Customer Excellence Manager
    PM
    Printbox Sp. z o.o.

    E-commerce & Customer Excellence Manager

    Printbox Sp. z o.o.

    Kraków
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP, B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    merchandising
    Google Analytics
    Angielski
    e-commerce

    Mile widziane

    PrestaShop
    shopware

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Zespół Printbox to ekipa specjalistów, którzy zrewolucjonizowali rynek foto i personalizacji produktów. Printbox jest wykorzystywany przez dziesiątki milionów użytkowników w ponad 50 krajach, a nasi bezpośredni klienci to liderzy rynków z całego świata.

    Dostarczamy pełen ekosystem narzędzi klasy enterprise do zbudowania najlepiej sprzedających sklepów. Nasz autorski system zarządzania produktami, zaawansowane narzędzia AI, wydajny backend, system e-commerce oraz edytory webowe pomagają końcowym użytkownikom w łatwym tworzeniu i personalizowaniu produktów.

    W 2024 roku zostaliśmy laureatem nagrody Diamenty Forbesa, zdobywając 1. miejsce w swojej kategorii w województwie małopolskim. To wyróżnienie potwierdza dynamiczny rozwój naszej firmy oraz zaangażowanie i pasję całego zespołu Printbox w kształtowanie naszego biznesu.


    Aktualnie do zespołu Customer Success szukamy doświadczonego specjality/tki który/a chciał(a)by dołączyć w roli E-commerce & Customer Excellence Manager’a



    Z nami będziesz:

    • Współpracować z największym retailerem z USA (spółka córka firmy Walmart)
    • Opracowywać i wdrażać kompleksową strategię merchandisingową w sklepie online, zgodną z celami biznesowymi i sprzedażowymi klienta
    • Współpracować z zespołami IT, marketingu i e-commerce po stronie klienta
    • Definiować KPI i wskaźniki merchandisingowe; wpływać na poprawę wyników i widoczności sklepu w sieci
    • Dbać o prezentację produktów, ich kategoryzację i pozycjonowanie w sklepie online
    • Analizować wyniki sprzedażowe produktów, konwersje; wyciągać wnioski i układać strategię
    • Śledzić rynek, konkurencję oraz dane dot. zachowania użytkowników
    • Dokonywać analizy i ewaluacji działań marketingowych, w tym np. konfiguracji Google Analytics, content marketingu, social media, newsletter, użyteczności sklepów internetowych



    Dołączysz do zespołu Customer Success w zupełnie nowej roli; będziesz samodzielnym ekspertem z realnym wpływem na kształtowanie procesów w Printbox!


    Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:

    • Posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w e-commerce
    • Masz praktyczne doświadczenie we wdrażaniu strategii merchandisingowej w sklepach online
    • Potrafisz analizować i zarządzać sprzedażą w e-commerce na bazie narzędzi zewnętrznych (Google Analytics, Ms Excel, Google Sheets) i paneli sklepowych
    • Komunikacja po angielsku nie sprawia Ci problemu (poziom B2/C1)
    • Twoja znajomość języka polskiego również jest na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
    • Posiadasz doświadczenie w planowaniu sprzedaży i tworzeniu oferty produktowej w oparciu o dane i sezonowość
    • Szukasz stanowiska z dużą odpowiedzialnością i samodzielnością; potrafisz wyznaczać kierunek działania, strategii oraz odznaczasz się wysoką skutecznością w realizowaniu celów
    • Masz podstawową znajomość UX, SEO, influencer marketingu, paneli sklepowych CMS i systemów reklamowych
    • Wiesz jak w praktyce wykorzystać marketing automation do osiągania celów biznesowych
    • Skupiasz się na potrzebach klientów i użytkowników
    • Masz wysoko rozwinięte umiejętności miękkie – lubisz pracować z innymi, a inni z Tobą
    • Podchodzisz do pracy elastycznie i jesteś otwarty/a do pracy w strefie czasowej USA w wymiarze około 60% czasu pracy (do 21:00)


    Twoim dodatkowym atutem będzie:

    • Znajomość Shopware, Prestashop, Shopify
    • Znajomość zachowań konsumenckich (e commerce) w USA
    • Wiedza o rynku photo produktów


    Co dostaniesz w zamian?

    • Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę do 10 880 zł brutto lub B2B 9000 - 13 000 zł netto + Vat
    • Współpracę z doświadczonym zespołem Customer Success (Project Managerami, Customer Success Managerem), a Twoim bezpośrednim przełożonym będzie Agnieszka Sadowska
    • Umowę B2B z płatnymi przerwami (do 26 dni/rok)
    • Biuro w centrum Krakowa (spacerem od Rynku Głównego, Galerii Krakowskiej i Fortów Kleparz)
    • Workation - do 5 tygodni rocznie po pierwszym roku współpracy oraz workation ze skróconym czasem pracy po dwóch latach
    • Benefity tj. dofinansowanie do opieki medycznej, karty sportowej; ubezpieczenie na życie
    • Darmowy parking dla zmotoryzowanych, rowerowy też mamy (z wiatą i zamykany), a do tego prysznic w biurze
    • Onboarding stacjonarny z biura w Krakowie - pierwsze 3 dni pracy zaplanowane tak, abyś mógł/-a poznać Zespół, styl pracy i domenę biznesową, którą się zajmujemy
    • Firmową biblioteczkę: dostęp do Printbox Library App, firmowych kindle
    • Program Printbox for All, w ramach którego otrzymasz pakiet opcji na udziały firmy (Employee Stock Ownership Plan)


    Proces rekrutacji:

    1. Rozmowa telefoniczna z Rekruterem
    2. Spotkanie z Managerem i Senior Project Managerem
    3. Decyzja i oferta


    2 329 - 3 364 USD

    B2B

    1 948 - 2 815 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Koordynator ds. usług FM

    Koordynator ds. usług FM

    Nowa
    Apleona Polska sp. z o.o.
    Pruszcz Gdański
    dobra organizacja pracy
    sumienność
    praca z zespołem
    Nowa
    Junior Marketing and Digital PR Project Manager (Remote)

    Junior Marketing and Digital PR Project Manager (Remote)

    Nowa
    1 398 - 1 993 usd
    Omni Calculator
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Journalist
    digital pr
    Angielski
    Nowa
    Incentive Project Manager 💼

    Incentive Project Manager 💼

    Nowa
    BFC TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Kraków
    Ms office
    project management
    praca z klientem
    Nowa
    Game Operations and Technical Support Lead

    Game Operations and Technical Support Lead

    Nowa
    2 588 - 3 882 usd
    GameCode
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    English
    technical support
    Customer-oriented
    Nowa
    Service Delivery Manager

    Service Delivery Manager

    Nowa
    Vector Synergy
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    skuteczna komunikacja
    Angielski
    multitasking
    Nowa