Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Dyrektor Finansowy z j. niemieckim (m/k)
Finanse
PROFIT HR

Dyrektor Finansowy z j. niemieckim (m/k)

PROFIT HR
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C level
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
wykształcenie wyższe
doświadczenie
rachunkowość
zarządzanie
niemiecki
księgowość
podatki
inwestycje
Mile widziane
Angielski
Opis stanowiska

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby.

Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów reprezentujących inne kraje i obszary.

Nasz Klient jako jedna z wiodących firm produkujących szeroką gamę artykułów z drewna (tarasy, meble ogrodowe, place zabaw, pergole, itd.). z własnym tartakiem, od ponad 25 lat działa w całej Europie. Około 500 pracowników jest zatrudnionych w dwóch zakładach w Polsce i spółce w NRW w Niemczech, która odpowiada za dystrybucję i administrację oraz finanse Grupy. Oprócz wyrobów z drewna ogrodowego firma prowadzi także sprzedaż paliw w postaci brykietów i pelletów RUF oraz posiada magazyn centralny o łącznej powierzchni ponad 35 000 m² znajdujący się, także w woj. wielkopolskim.

W związku z rozwojem i koniecznością wprowadzenie sprawozdawczości międzynarodowej, procedur i procesów oraz brakiem osoby zarządzającej Działem Finansowym w Polsce, zapraszamy do kontaktu osoby, które chciałyby zostać przez nas znalezione, posiadające odpowiednie kompetencje, znające j. niemiecki z doświadczeniem w branży produkcyjnej.

DYREKTOR FINANSOWY/ FINANCIAL DIRECTOR z j. niemieckim (m/k)

Miejsce pracy: Poznań/ Wielkopolska – 2 lokalizacje

Praca hybrydowa: 3-4 dni w tygodniu w firmie

Nr. referencyjny DF/D/POZ

CEL STANOWISKA:

Optymalizacja procesów i procedur; Zarządzanie kilkuosobowym zespołem; analiza struktury kosztów; wprowadzenie sprawozdawczości w strukturach międzynarodowych; Kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie krótko- i długoterminowej strategii firmy (zwłaszcza finansowej i inwestycyjnej) oraz bieżącej działalności operacyjnej. Dyrektor finansowy będzie odpowiedzialny także za analizę, sporządzanie i zatwierdzanie okresowych raportów o sytuacji finansowej firmy (planów budżetowych, bilansu, cash flow, deklaracji rozliczeniowych firmy dla ZUS, GUS, urzędów skarbowych). Doradztwo właścicielom organizacji i wspólne podejmowanie decyzji o kluczowym znaczeniu dla firmy dotyczących inwestycji, przejęć i fuzji, restrukturyzacji i zmian. Konsolidacja. Controlling.

GŁÓWNE OBOWIĄZKI I ZADANIA:

· Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy,

· Zarządzanie kilkuosobowym zespołem,

· Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań skonsolidowanych i jednostkowych oraz raportów,

· Partycypacja i nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji,

· Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej,

· Optymalizowanie polityki podatkowej,

· Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych,

· Odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych,

· Kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi,

· Nadzór nad pracą działów związanych z finansami.

WYMAGANIA- Optymalny kandydat posiada:

· Wykształcenie wyższe kierunkowe (magisterskie lub podyplomowe studia ekonomiczne o specjalizacji księgowość/finanse/zarządzanie),

· Minimum 10- letnie doświadczenie zawodowe w finansach, audycie czy księgowości,

· Doświadczenie w zarządzaniu działem lub firmą (przynajmniej kilkuosobowym zespołem),

· Doświadczenie w fuzjach, optymalizacjach działów finansowych, struktur kosztowych, itd.

· Mile widziane doświadczenie w podobnej branży, w firmie produkcyjnej,

· Dobra znajomość polskich przepisów dotyczących m.in. prawa bilansowego, podatkowego, dewizowego oraz zasad rachunkowości,

· Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; j. angielski mile widziany

· Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i planistyczne, zdolność do realistycznej oceny sytuacji, orientacja na wyniki, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność zarządzania zespołem i podejmowanie decyzji.

OFERUJEMY:

· Pracę w strukturach międzynarodowych w średniej firmie produkcyjnej,

· Umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia,

· Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon,

· Możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów, dużą samodzielność,

· Stabilność

· Możliwość awansu w strukturach.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku niemieckim lub angielskim, podając w tytule nazwę stanowiska i nr ref. na które aplikują. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą i wyrażenie zgody podając poniższą treść w przesłanym CV:

KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych Waldemar Modzelewski dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”



Sprawdź podobne oferty