• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańZdrowieOpieka medycznaDyrektor Operacyjny/ Prezes z j. niemieckim (m/k)
    Dyrektor Operacyjny/ Prezes z j. niemieckim (m/k)
    new
    Zdrowie
    PROFIT HR

    Dyrektor Operacyjny/ Prezes z j. niemieckim (m/k)

    PROFIT HR

    3 116 - 3 636 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    język niemiecki

    doświadczenie w branży

    opieka osób starszych

    znajomość rynku

    sprzedaż

    rekrutacja

    zarządzanie

    agencja opiekunów

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

    Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 


    Obecnie poszukujemy dla grupy kapitałowej działających z sukcesem od wielu lat w branży opiekuńczej (wysyłanie opiekunów osób starszych do pracy w Niemczech), kandydatów w różnych miastach na terenie Polski, na stanowisko Dyrektora Operacyjnego z funkcją Prezesa. Kandydaci w swoich lokalizacjach będą odpowiedzialni za otwarcie spółki, funkcjonowanie i zarządzanie nowym oddziałem. 



    DYREKTOR OPERACYJNY/ Prezes z j. niemieckim (m/k) 

    (Branża opiekuńcza; rekrutacja i delegowanie opiekunów osób starszych do pracy w Niemczech)

    Numer referencyjny: DO/C/PL

    Woj. Pomorskie

    Woj. Zachodniopomorskie

    Woj. Wielkopolskie

    Woj. Warmińsko- Mazurskie

    Woj. Lubuskie

    Woj. Dolnośląskie

    Woj. Łódzkie

    Woj. Opolskie

    Woj. Śląskie

    Woj. Małopolskie

    Woj. Podkarpackie

    Woj. Mazowieckie



    GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:

    • Otwarcie spółki w swoim regionie
    • Tworzenie wizji i misji spółki oraz planów na kolejne lata wraz z Holdingiem
    • Nawiązanie współpracy z Partnerami i Klientami w Niemczech
    • Sprzedaż usług
    • Rekrutacja personelu opiekuńczego 
    • Budowanie struktur wewnętrznych, zatrudnianie personelu- 2-5 osób na początku, docelowo 20 osób
    • Zarządzanie zasobami ludzkimi i procesami
    • Rozwój spółki (około 500 Klientów w przeciągu 4 kolejnych lat)
    • Dbałość i zarządzanie procesami utrzymującymi zgodność działalności spółki z obowiązującymi przepisami prawa;
    • Zarządzanie operacyjne wszystkimi obszarami spółki, w tym sukcesywny rozwój sprzedaży i portfela Klientów na rynku niemieckim,
    • Wdrażanie i doskonalenie nowoczesnych procesów organizacji,
    • Optymalizacja, usprawnianie procesów oraz podnoszenie efektywności firmy,
    • Współpraca z zarządem grupy, 
    • Realizacja powierzonych zadań dotyczących bieżącej działalności spółki,
    • Osiąganie wyznaczonych celów, wskaźników i parametrów efektywnościowych i finansowych.



    WYMAGANIA:


    • Doświadczenie w sprzedaży usług opiekuńczych na terenie Niemiec i/lub w rekrutacji personelu opiekuńczego – poziom kierownik, dyrektor, manager. 
    • Biegła/ bardzo dobra znajomość j. niemieckiego
    • Min. 5 letnie doświadczenie w branży opieka 24h
    • Umiejętności:


    - Asertywność,

    - Orientacja na cel,

    - Odwaga i innowacyjność,

    - Zdolności menadżerskie poparte praktyką,

    - Kreatywność i innowacyjne podejście do zadań,

    - Inicjatywa i samodzielność w działaniu,

    - Znajomość technik motywacji pracowników,

    - Analityczne i logiczne myślenie, 

    - Pracy pod presją czasu,

    - Dobrej organizacji czasu pracy,

    - Znajomości obsługi komputera w szczególności pakietu Office, MS Excel,

    - Zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy,

    - Dobra komunikacja. 

    • Cechy osobowościowe:

    - Lojalność,

    - Innowacyjność

        - Zaangażowanie,

        - Solidność,

        - Determinacja,

        - Dynamizm,

        - Autorytatywność.



    OFERUJEMY:

    • Pracę w strukturach w ramach grupy kapitałowej
    • Umowę B2B
    • Wynagrodzenie plus tantiemy
    • Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód 
    • Praca stacjonarna w wybranym regionie/ mieście
    • Wsparcie w zakresie doradztwa prawnego, usług księgowych, kadrowo-płacowych, finansowych
    • Stabilne i rozwojowe zatrudnienie i dużą samodzielność i swobodę działania jako przedsiębiorca w przedsiębiorstwie
    • Rozwój kompetencji i zakresu zadań
    • Budowanie zespołu i oddziału od podstaw
    • Współpracę z ekspertami w branży. 



    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji podając nr referencyjny. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Wymogiem do procesowania kandydatury jest zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV.


    3 116 - 3 636 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Obsługa klienta z doświadczeniem z zakresu zdrowia, dietetyki, naturopatii

    Obsługa klienta z doświadczeniem z zakresu zdrowia, dietetyki, naturopatii

    Nowa
    1 247 - 1 610 usd
    Biodio Lab Sp. z o.o.
    Porosły-Kolonia
    doradztwo
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Anestezjolog

    Anestezjolog

    Nowa
    HolsaMed
    Katowice
    Uprawnienia
    zaangażowanie
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Lekarz okulista

    Lekarz okulista

    Nowa
    Optyka OXYS Sp. J.
    Wyszków
    okulistyka
    optyk
    Nowa
    Lekarz stomatolog / Dentysta

    Lekarz stomatolog / Dentysta

    Nowa
    IntRec
    Katowice
    język angielski
    Nowa
    Praca Lekarza Internista i mieszkanie służbowe Pomorskie

    Praca Lekarza Internista i mieszkanie służbowe Pomorskie

    Nowa
    PROWORK.PL
    Grudziądz
    internista
    praca lekarz
    lekarz
    Nowa