Przedstawiciel handlowy
Sprzedaż

Przedstawiciel handlowy

Rzeszów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

dobra organizacja pracy

prawo jazdy kat. B

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach i międzynarodowej działalności.

Naszym Klientem jest od wielu lat dystrybutor i producent artykułów biurowych i piśmienniczych, znanych, światowych marek premium. Firma jest aktywna na terenie całej Europy i odpowiada za rozwój sprzedaży i promocję marek w kilkunastu krajach. Siedziba spółki i magazyn centralny znajdują się Śląsku. W związku z rozwojem, poszukujemy kolejnej osoby do pracy w dziale handlowym, która zajmie się rozwojem sprzedaży na powierzonym rynku na stanowisko:


PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (artykuły biurowe) (m/k)

Miejsce pracy: REMOTE

Region działania: woj. podkarpackie, lubuskie i małopolskie

Numer referencyjny: PHRT/C/KAT


ZADANIA I OBOWIĄZKI:

  • Aktywna sprzedaż produktów z portfolio firmy
  • Kompleksowa obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Egzekucja ustaleń handlowych i promocyjnych
  • Realizacja założonych planów sprzedażowych
  • Raportowanie wyników
  • Analiza rynku oraz konkurencji na podległym terenie
  • Dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów.


WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w obsłudze Klientów w kanale tradycyjnym na stanowisku sprzedażowym popartym sukcesami
  • Dobra organizacja czasu pracy, zdyscyplinowanie i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Mile widziane osoby posiadające doświadczenie w sprzedaży w branży artykułów biurowych, piśmienniczych, reklamowych, sportowych, zabawek lub podobnych
  • Przedsiębiorczość, zaangażowanie i chęć związania się z mniejszym, ale stabilnym i renomowanym pracodawcą z potencjałem rozwojowym.

OFERUJEMY:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Stabilne zatrudnienie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
  • Rozwój kompetencji i zakresu zadań
  • Miłą atmosferę pracy
  • Współuczestniczenie w budowaniu struktur
  • Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
  • Umowę o pracę.



Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, przesyłając CV z podaniem nr Ref. i nazwy stanowiska w tytule. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Prośba o zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody/ Consent na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w nadsyłanym CV.




Rekomendowane oferty

Account Manager

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Open Gate Sp. z o.o.
Legionowo
język angielski
digital marketing
Microsoft Office
Nowa