Specjalista ds. eksportu z j. angielskim
Sprzedaż

Specjalista ds. eksportu z j. angielskim

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

negocjacje

eksport

Microsoft Office

sprzedaż

Mile widziane

stationery

język niemiecki

język rosyjski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.


MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach i międzynarodowej działalności.

Naszym Klientem jest od wielu lat dystrybutor i producent artykułów biurowych i piśmienniczych, znanych, światowych marek premium. Firma jest aktywna na terenie całej Europy i odpowiada za rozwój sprzedaży i promocję marek w kilkunastu krajach. Siedziba spółki i magazyn centralny znajdują się Śląsku. W związku z rozwojem, poszukujemy kolejnej osoby do pracy w centrali w Katowicach, która zajmie się wsparciem i rozwojem sprzedaży na rynkach europejskich w kanałach B2B (Dystrybutorzy i Partnerzy) i Modern Trade, na stanowisko:


Specjalista ds. eksportu (m/k)


Miejsce pracy: Katowice

Praca stacjonarna z elementami mobilności


Twoje Codzienne Zadania


  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami na rynkach europejskich
  • Opieka i rozwój sprzedaży u istniejących Partnerów i Dystrybutorów na rynkach zagranicznych
  • Poszukiwanie nowych potencjalnych Klientów w kanałach B2B i Modern Trade
  • Analiza otoczenia konkurencyjnego, Benchmarking
  • Współpraca z biurem obsługi klienta
  • Weryfikacja i rozpatrywanie zapytań ofertowych
  • Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje handlowe
  • Tworzenie planów, strategii i prognoz.

Odnajdziesz Się u Nas Jeśli Posiadasz


  • Minimum 3 letnie doświadczenie w roli handlowej na rynkach europejskich, poparte osiągnięciami sprzedażowymi
  • Biegłą/ bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego- warunek konieczny
  • Mile widziana znajomość j. rosyjskiego i /lub niemieckiego
  • Bardzo dobra obsługa komputera/ znajomość pakietu MS Office
  • Zdolności analityczne i organizacyjne
  • Asertywność oraz zdolności negocjacyjne
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz pracy zarówno w zespole, jak i indywidualnej
  • Znajomość branży Stationery lub podobnej w kanale B2B
  • Gotowość do pracy wymagającej sporadycznej mobilności
  • Czynne prawo jazdy kat. "B".

Mamy Dla Ciebie


  • Ciekawą pracę w firmie rozwijającej się na rynkach o strukturach międzynarodowych, jednak nadal w rodzinnej przyjaznej atmosferze (łączna ilość pracowników około 24 osoby)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia znajomości języków obcych.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, przesyłając CV w języku angielskim lub polskim z podaniem nr Ref. i nazwy stanowiska w tytule. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Prośba o zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody/ Consent na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w nadsyłanym CV.


Rekomendowane oferty

New Business Manager / Marketing Consultant

Nowa
8 000 - 15 000 PLN/mies.
inmarketing digital agency
Mosina
zarządzanie sprzedażą
sprzedaż
e-commerce
Nowa