Specjalista/tka ds. obsługi klienta i pomocy technicznej
Skierniewicka 16, Warszawa
PROGLIKEMIA Sp. z o.o.
➡️ Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta i pomocy technicznej ⬅️
📌 Twój zakres obowiązków
✅ Nasze wymagania
💎 To oferujemy
🏢 O nas
Proglikemia Sp. z o.o. to oficjalny dystrybutor systemów CGM Dexcom w Polsce.
Systemy CGM, czyli systemy ciągłego monitorowania glikemii, każdego dnia pomagają osobom z cukrzycą kontrolować swoją chorobę. Produkowany w San Diego w Stanach Zjednoczonych Dexcom uznawany jest za złoty standard w tej kategorii produktów, system łączący biotechnologię z aplikacjami mobilnymi i usługami w chmurze.🔝
Nasz TechSupport jest częścią globalnego wsparcia Dexcom. Jako lokalny dystrybutor ściśle współpracujemy z producentem, jesteśmy też regularnie szkoleni przez zespół pomocy technicznej Dexcom EMEA. Obecnie poszukujemy kandydatów/kandydatki do pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta i pomocy technicznej.
📩 Jeśli ogłoszenie wydaje Ci się interesujące, wyślij swoje CV. Proces rekrutacji jest bardzo krótki:
1. Etap 1 – Wysyłasz CV
2. Etap 2 – Spotkanie w biurze z wybranymi kandydatami, po którym podejmujemy decyzję
3. Etap 3 – Decyzja o zatrudnieniu
Do zobaczenia! 😊