Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalista/tka ds. obsługi klienta i pomocy technicznej
new
Support
PROGLIKEMIA Sp. z o.o.

Specjalista/tka ds. obsługi klienta i pomocy technicznej

PROGLIKEMIA Sp. z o.o.
Warszawa
5 000 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
wsparcie klienta
empatia
j. angielski B1
praca w zespole
Mile widziane
wiedza o cukrzycy
Opis stanowiska

➡️ Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta i pomocy technicznej ⬅️


📌 Twój zakres obowiązków

  • Będziesz codziennie pomagać osobom z cukrzycą lepiej funkcjonować, zapewniając im profesjonalne wsparcie;
  • Udzielanie informacji o systemie, edukowanie i przeprowadzanie klientów przez procedury reklamacyjne;
  • Obsługa połączeń przychodzących (ok 80% czasu) i wychodzących.


Nasze wymagania


  • Doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (call center, pomoc techniczna, telefoniczna obsługa klienta);
  • Obycie z nowymi technologiami;
  • Naturalna empatia, pozwalająca zrozumieć emocje i problemy wynikające codziennych wyzwań pacjentów z cukrzycą T1;
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1;
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Mile widziane - wiedza i doświadczenie o cukrzycy (szczególnie CT1).


💎 To oferujemy


  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
  • Wynagrodzenie w przedziale 5 - 8 tys. zł brutto/miesiąc;
  • Pracę od poniedziałku do piątku;
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe oraz pakiet MultiSport);
  • Komplet narzędzi do pracy – laptop, telefon, słuchawki, dodatkowy monitor;
  • Bardzo pozytywną atmosferę i komfortowe środowisko pracy;
  • Okresowe szkolenia w j. angielskim;
  • Dobrą lokalizację biura – blisko centrum i metra;
  • Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej.


🏢 O nas

Proglikemia Sp. z o.o. to oficjalny dystrybutor systemów CGM Dexcom w Polsce.


Systemy CGM, czyli systemy ciągłego monitorowania glikemii, każdego dnia pomagają osobom z cukrzycą kontrolować swoją chorobę. Produkowany w San Diego w Stanach Zjednoczonych Dexcom uznawany jest za złoty standard w tej kategorii produktów, system łączący biotechnologię z aplikacjami mobilnymi i usługami w chmurze.🔝


Nasz TechSupport jest częścią globalnego wsparcia Dexcom. Jako lokalny dystrybutor ściśle współpracujemy z producentem, jesteśmy też regularnie szkoleni przez zespół pomocy technicznej Dexcom EMEA. Obecnie poszukujemy kandydatów/kandydatki do pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta i pomocy technicznej.


📩 Jeśli ogłoszenie wydaje Ci się interesujące, wyślij swoje CV. Proces rekrutacji jest bardzo krótki:

1. Etap 1 – Wysyłasz CV

2. Etap 2 – Spotkanie w biurze z wybranymi kandydatami, po którym podejmujemy decyzję

3. Etap 3 – Decyzja o zatrudnieniu

Do zobaczenia! 😊

5 000 - 8 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty