➡️ Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta i pomocy technicznej ⬅️
📌 Twój zakres obowiązków
- Będziesz codziennie pomagać osobom z cukrzycą lepiej funkcjonować, zapewniając im profesjonalne wsparcie;
- Udzielanie informacji o systemie, edukowanie i przeprowadzanie klientów przez procedury reklamacyjne;
- Obsługa połączeń przychodzących (ok 80% czasu) i wychodzących.
✅ Nasze wymagania
- Doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach (call center, pomoc techniczna, telefoniczna obsługa klienta);
- Obycie z nowymi technologiami;
- Naturalna empatia, pozwalająca zrozumieć emocje i problemy wynikające codziennych wyzwań pacjentów z cukrzycą T1;
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1;
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Mile widziane - wiedza i doświadczenie o cukrzycy (szczególnie CT1).
💎 To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
- Wynagrodzenie w przedziale 5 - 8 tys. zł brutto/miesiąc;
- Pracę od poniedziałku do piątku;
- Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe oraz pakiet MultiSport);
- Komplet narzędzi do pracy – laptop, telefon, słuchawki, dodatkowy monitor;
- Bardzo pozytywną atmosferę i komfortowe środowisko pracy;
- Okresowe szkolenia w j. angielskim;
- Dobrą lokalizację biura – blisko centrum i metra;
- Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej.
🏢 O nas
Proglikemia Sp. z o.o. to oficjalny dystrybutor systemów CGM Dexcom w Polsce.
Systemy CGM, czyli systemy ciągłego monitorowania glikemii, każdego dnia pomagają osobom z cukrzycą kontrolować swoją chorobę. Produkowany w San Diego w Stanach Zjednoczonych Dexcom uznawany jest za złoty standard w tej kategorii produktów, system łączący biotechnologię z aplikacjami mobilnymi i usługami w chmurze.🔝
Nasz TechSupport jest częścią globalnego wsparcia Dexcom. Jako lokalny dystrybutor ściśle współpracujemy z producentem, jesteśmy też regularnie szkoleni przez zespół pomocy technicznej Dexcom EMEA. Obecnie poszukujemy kandydatów/kandydatki do pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta i pomocy technicznej.
📩 Jeśli ogłoszenie wydaje Ci się interesujące, wyślij swoje CV. Proces rekrutacji jest bardzo krótki:
1. Etap 1 – Wysyłasz CV
2. Etap 2 – Spotkanie w biurze z wybranymi kandydatami, po którym podejmujemy decyzję
3. Etap 3 – Decyzja o zatrudnieniu
Do zobaczenia! 😊