
Customer Support Specialist
Umiejętności
Wymagane
Opcjonalne
Opis stanowiska
Cześć! W Prowly z wyjątkową starannością podchodzimy do wsparcia naszych użytkowników w zakresie codziennej obsługi aplikacji, którą tworzymy. I, co najważniejsze, oni to doceniają 💕.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi z różnych stron świata i chciałbyś/chciałabyś sprawdzić się na froncie obsługi klienta, to dobrze się składa, bo aktualnie poszukujemy Specjalisty/Specjalistki do działu Customer Support.
Kim jesteśmy
Po 7 latach obecności na rynku jesteśmy jedną z topowych platform do PR-u na świecie. Dzięki naszemu narzędziu, specjaliści PR mogą bardziej efektywnie zarządzać relacjami z mediami, oszczędzając czas na rutynowych zadaniach.
Swoją przygodę z biznesem online zaczynaliśmy w Polsce i stąd działamy do dzisiaj, ale najbardziej dynamicznie rozwijamy się na rynkach zagranicznych, w szczególności w Stanach Zjednoczonych.
We wrześniu 2020 staliśmy się częścią amerykańskiej spółki Semrush, globalnego lidera rozwiązań SaaS kierowanych do marketerów i specjalistów SEO. To bardzo wyjątkowy moment, który otworzył nam drogę do rozwoju w kierunku i tempie, o którym jeszcze kilkanaście miesięcy temu mogliśmy pomarzyć. Dziś marzenia stały się realnymi planami, a te naprawdę super plany nie mają szansy się zrealizować bez super ludzi na pokładzie.
Do Twoich obowiązków należeć będzie 👊
- Zapewnienie przyjaznej i nastawionej na dialog pomocy klientom Prowly
- Odpowiadanie na zapytania klientów Prowly w kanałach: czat, e-mail, telefon w godzinach pracy
- Prowadzenie szkoleń produktowych
- Pomoc w projektach prowadzonych w dziale lub we współpracy z innymi działami, a z czasem prowadzenie własnych projektów
- Opieka nad swoim koszykiem klientów i proaktywne podejście
Czego oczekujemy:
- Co najmniej 1 roku doświadczenia w obsłudze klienta,
- Znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie,
- Doświadczenia w pracy na systemie ticketowym
- Bardzo dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
- Twórczego podejścia do realizacji zadań
- Otwartości do pracy w dynamicznym środowisku, w którym dużo się dzieje
Dodatkowe atuty:
- Znajomość narzędzi takich jak HubSpot, Jira czy Confluence
- Doświadczenie w obsłudze klienta z USA
- Doświadczenie i rozumienie kluczowych wyzwań w biznesach opartych o model SaaS
- Znajomość branży PR-owej (chociaż podstawowe pojęcie, bo resztę poznasz u nas)
Co oferujemy w zamian ❤?
- Atrakcyjne wynagrodzenie (na umowie o pracę) - widełki 4,5 - 6,5 tys PLN brutto w zależności od Twojego doświadczenia
- Wolność wyboru miejsca pracy (pracujemy zdalnie, ale mamy też biuro na Starym Mokotowie :)
- Możliwość realnego wpływu na produkt/strategię firmy, słuchamy swoich pracowników :)!
- Dopłatę do benefitów (Multisport i Medicover)
- Budżet na rozwój
- Program Mental Health at work - wsparcie psychologiczne on demand
- Kurs języka angielskiego prowadzony przez native speakerów - od pierwszego dnia pracy
- Przyjemne spotkania integracyjne kiedy tylko jest to możliwe i bezpieczne
Jak będzie wyglądać rekrutacja:
Rekrutacja będzie trzyetapowa i będzie składać się z :
1. Rozmowy z Talent Acquisition Specialist
2. Spotkania z Chief Revenue Officer
3. Rozmowy z zespołem/zadania..
Jak aplikować:
Wyślij nam swoje CV wraz z krótką informację, dlaczego chcesz z nami pracować - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w ciągu 7 dni.
Brutto miesięcznie - UoP