Cześć! W Prowly z wyjątkową starannością podchodzimy do wsparcia naszych użytkowników w zakresie codziennej obsługi aplikacji, którą tworzymy. I, co najważniejsze, oni to doceniają 💕.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi z różnych stron świata i chciałbyś/chciałabyś sprawdzić się na froncie obsługi klienta, to dobrze się składa, bo aktualnie poszukujemy Specjalisty/Specjalistki do działu Customer Support.
Kim jesteśmy
Po 7 latach obecności na rynku jesteśmy jedną z topowych platform do PR-u na świecie. Dzięki naszemu narzędziu, specjaliści PR mogą bardziej efektywnie zarządzać relacjami z mediami, oszczędzając czas na rutynowych zadaniach.
Swoją przygodę z biznesem online zaczynaliśmy w Polsce i stąd działamy do dzisiaj, ale najbardziej dynamicznie rozwijamy się na rynkach zagranicznych, w szczególności w Stanach Zjednoczonych.
We wrześniu 2020 staliśmy się częścią amerykańskiej spółki Semrush, globalnego lidera rozwiązań SaaS kierowanych do marketerów i specjalistów SEO. To bardzo wyjątkowy moment, który otworzył nam drogę do rozwoju w kierunku i tempie, o którym jeszcze kilkanaście miesięcy temu mogliśmy pomarzyć. Dziś marzenia stały się realnymi planami, a te naprawdę super plany nie mają szansy się zrealizować bez super ludzi na pokładzie.
Do Twoich obowiązków należeć będzie 👊
Czego oczekujemy:
Dodatkowe atuty:
Co oferujemy w zamian ❤?
Jak będzie wyglądać rekrutacja:
Rekrutacja będzie trzyetapowa i będzie składać się z :
1. Rozmowy z Talent Acquisition Specialist
2. Spotkania z Chief Revenue Officer
3. Rozmowy z zespołem/zadania..
Jak aplikować:
Wyślij nam swoje CV wraz z krótką informację, dlaczego chcesz z nami pracować - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w ciągu 7 dni.