Customer Support Specialist
Obsługa klienta

Customer Support Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

support

komunikatywność

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć! W Prowly z wyjątkową starannością podchodzimy do wsparcia naszych użytkowników w zakresie codziennej obsługi aplikacji, którą tworzymy. I, co najważniejsze, oni to doceniają 💕.


Jeśli lubisz kontakt z ludźmi z różnych stron świata i chciałbyś/chciałabyś sprawdzić się na froncie obsługi klienta, to dobrze się składa, bo aktualnie poszukujemy Specjalisty/Specjalistki do działu Customer Support.


Kim jesteśmy


Po 7 latach obecności na rynku jesteśmy jedną z topowych platform do PR-u na świecie. Dzięki naszemu narzędziu, specjaliści PR mogą bardziej efektywnie zarządzać relacjami z mediami, oszczędzając czas na rutynowych zadaniach.


Swoją przygodę z biznesem online zaczynaliśmy w Polsce i stąd działamy do dzisiaj, ale najbardziej dynamicznie rozwijamy się na rynkach zagranicznych, w szczególności w Stanach Zjednoczonych.


We wrześniu 2020 staliśmy się częścią amerykańskiej spółki Semrush, globalnego lidera rozwiązań SaaS kierowanych do marketerów i specjalistów SEO. To bardzo wyjątkowy moment, który otworzył nam drogę do rozwoju w kierunku i tempie, o którym jeszcze kilkanaście miesięcy temu mogliśmy pomarzyć. Dziś marzenia stały się realnymi planami, a te naprawdę super plany nie mają szansy się zrealizować bez super ludzi na pokładzie.


Do Twoich obowiązków należeć będzie 👊


  • Zapewnienie przyjaznej i nastawionej na dialog pomocy klientom Prowly
  • Odpowiadanie na zapytania klientów Prowly w kanałach: czat, e-mail, telefon w godzinach pracy
  • Prowadzenie szkoleń produktowych
  • Pomoc w projektach prowadzonych w dziale lub we współpracy z innymi działami, a z czasem prowadzenie własnych projektów
  • Opieka nad swoim koszykiem klientów i proaktywne podejście


Czego oczekujemy:


  • Co najmniej 1 roku doświadczenia w obsłudze klienta,
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie,
  • Doświadczenia w pracy na systemie ticketowym
  • Bardzo dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
  • Twórczego podejścia do realizacji zadań
  • Otwartości do pracy w dynamicznym środowisku, w którym dużo się dzieje


Dodatkowe atuty:


  • Znajomość narzędzi takich jak HubSpot, Jira czy Confluence
  • Doświadczenie w obsłudze klienta z USA
  • Doświadczenie i rozumienie kluczowych wyzwań w biznesach opartych o model SaaS
  • Znajomość branży PR-owej (chociaż podstawowe pojęcie, bo resztę poznasz u nas)


Co oferujemy w zamian ❤?


  • Atrakcyjne wynagrodzenie (na umowie o pracę) - widełki 4,5 - 6,5 tys PLN brutto w zależności od Twojego doświadczenia
  • Wolność wyboru miejsca pracy (pracujemy zdalnie, ale mamy też biuro na Starym Mokotowie :)
  • Możliwość realnego wpływu na produkt/strategię firmy, słuchamy swoich pracowników :)!
  • Dopłatę do benefitów (Multisport i Medicover)
  • Budżet na rozwój
  • Program Mental Health at work - wsparcie psychologiczne on demand
  • Kurs języka angielskiego prowadzony przez native speakerów - od pierwszego dnia pracy
  • Przyjemne spotkania integracyjne kiedy tylko jest to możliwe i bezpieczne


Jak będzie wyglądać rekrutacja:


Rekrutacja będzie trzyetapowa i będzie składać się z :

1. Rozmowy z Talent Acquisition Specialist

2. Spotkania z Chief Revenue Officer

3. Rozmowy z zespołem/zadania..


Jak aplikować:


Wyślij nam swoje CV wraz z krótką informację, dlaczego chcesz z nami pracować - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w ciągu 7 dni.