Będziesz odpowiadał/-a za rozwój współpracy z reklamodawcami i agencjami – zarówno wśród obecnych jak i nowych Klientów. Dzięki pracy w małym i dynamicznym zespole, nie będziesz musiał/-a martwić się o procedury i zawiłą strukturę organizacyjną, a komunikacja będzie przebiegać sprawnie.
Będziesz mógł/-ogła liczyć na wsparcie przełożonych, ale w zamian będziemy oczekiwać odpowiedzialności.
Rozwiniesz swoje umiejętności rozwoju rynku i sieć kontaktów oraz będziesz miał/-a realny wpływ na rozwój produktu i strategii sprzedażowej. Będą stały przed Tobą otwarte ścieżki rozwoju w organizacji w kierunku menedżera zespołu sprzedażowego, menedżera produktu lub właściciela rynku Retail/FMCG.
Zakres odpowiedzialności
- Pozyskiwanie nowych i obsługa aktualnych klientów firmy
- Ustalanie założeń projektów realizowanych na zlecenia klientów
- Doradzanie klientom w zakresie działań drive-to-store
- Budowa wizerunku eksperta w zakresie technologii marketingowych
- Współpraca z zespołem realizacji przy dostarczeniu wartości dla klienta
Wymagania
- Co najmniej 4-letnie doświadczenie w sprzedaży mediów digitalowych
- Rozległa sieć kontaktów wśród klientów i domów mediowych (warunek konieczny)
- Chęć rozwoju w obszarze Digital Marketingu i rozwiązań MarTech
- Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność pozyskania informacji zwrotnej pomagającej w rozwoju produktu
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne oraz zaangażowanie
- Odpowiedzialność za realizację celów przychodowych i maksymalizację zadowolenia klienta
Mile widziane
- Wiedza nt. rozwiązań MarTech i wykorzystania nowych technologii w marketingu
- Umiejętność korzystania z narzędzi wspierających proces sprzedaży: Pipedrive, Slack
Co oferujemy
- Umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Budżet na rozwój kompetencji
- Wysokiej jakości sprzęt do pracy
- Przyjazną i otwartą kulturę
- Możliwość pracy zdalnej
- Opiekę medyczną oraz kartę Multisport
- Biuro w Warszawie