O firmie:
Zmieniamy sposób, w jaki marki sprzedające w offline’ie zarządzają swoimi działaniami online’owymi oraz pomagamy naszym klientom skutecznie wspierać sprzedaż stacjonarną narzędziami digital.
Nasze rozwiązania umożliwiają aktywację potencjalnych klientów wybranych POS, targetowanie użytkowników na podstawie ich zachowań w offline oraz pomiar wpływu działań digitalowych na rezultaty w offline’ie. Notujemy dynamiczny wzrost dzięki współpracy z takimi firmami jak Multikino, BMW, Intermarche czy Coca-Cola. W Proxi.cloud stajesz się częścią świetnego zespołu, a nie tylko zasobem ludzkim.
Opis stanowiska:
Do Twoich obowiązków będzie należała realizacja kampanii reklamowych w systemach programatycznych takich jak Display & Video 360, Adform oraz w social mediach poprzez (Facebook, Instagram, Tik Tok, Pinterest).
Podczas realizacji kampanii reklamowych będziesz monitorować oraz optymalizować kampanie, wykorzystując dane z naszego ekosystemu aplikacji.
Wraz z zespołem analiz będziesz tworzył raporty online-to-offline i wspólnie z nami zmieniał sposób, w jaki marki offline’owe zarządzają swoimi działaniami online’owymi. Będziesz miał/-a wiele okazji do rozwoju, organizację sprzyjającą testowaniu nowych ścieżek i grupę osób zawsze chętnych Ci pomóc.
Zakres odpowiedzialności:
Wymagania:
Mile widziane:
Co oferujemy:
Rekomendowane oferty