Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Facility Manager
new
Inżynieria
Ptak SA

Facility Manager

Ptak SA
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
administracja obiektów
zarządzanie zespołem
Ms office
prawo jazdy
Mile widziane
SEP
Opis stanowiska

MIASTO MODY PTAK TO NOWOCZESNY I DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCY SIĘ HOLDING POSIADAJĄCY BOGATE I ZRÓŻNICOWANE PORTFOLIO BIZNESOWE – OD ZARZĄDZANIA I NAJMU NIERUCHOMOŚCIAMI KOMERCYJNYMI, PRZEZ HANDEL HURTOWY I DETALICZNY, AŻ PO STREFĘ ROZRYWKOWĄ. OD BLISKO 30 LAT KONSEKWENTNIE BUDUJEMY I ROZWIJAMY MARKĘ MIASTO MODY.


U NAS ZNAJDZIESZ DZIEDZINĘ, W KTÓREJ CZUJESZ SIĘ NAJLEPIEJ – OD SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ORAZ MARKETINGU I ADMINISTRACJI, POPRZEZ ZARZĄDZANIE I FINANSE, AŻ PO ZAPLECZA TECHNICZNO-BUDOWLANE.


Stanowisko 👨🏼‍💼 Facility Manager


Będziesz odpowiedzialny za:


  • Planowanie i zarządzanie pracami dotyczącymi m.in. HVAC, elektryki, instalacji p.poż, hydrauliki, mechaniki, sprzątania, odpadów
  • Bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości oraz odpowiedzialność za organizację i nadzór nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego obiektów
  • Koordynacja inwestycji, modernizacji i remontów nieruchomości
  • Sprawna koordynacja procesu usuwania potencjalnych awarii
  • Współpraca z Kierownikiem Technicznym i delegowanie pracy członkom podległego zespołu
  • Zlecanie oraz nadzór prac firm podwykonawczych
  • Opracowywanie harmonogramów przeglądów instalacji technicznych
  • Wprowadzanie innowacyjnych technologii w zarządzanych nieruchomościach
  • Optymalizacja kosztów obsługi obiektów
  • Obsługa systemu z dziedziny Facility Management Software
  • Udział w wizjach lokalnych obiektów


Aby dołączyć do naszego zespołu, powinieneś spełnić kilka podstawowych wymagań:


  • Minimum 3 lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku (eksploatacja nieruchomości / utrzymanie techniczne obiektów) – mile widziane w galeriach handlowych / centrach logistycznych
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z administrowaniem obiektami komercyjnymi wielkopowierzchniowymi
  • Umiejętność zarządzania zespołem, ustalania priorytetów i harmonogramów praca oraz szybkiego działania w sytuacjach nagłych
  • Zdolność do efektywnej organizacji i koordynacji realizowanych usług
  • Mile widziana znajomość systemów do zarządzania utrzymaniem nieruchomości (np. Singu FM)
  • Otwarty umysł i proaktywność w działaniu
  • Świadectwo kwalifikacji SEP (E i D) – będzie dodatkowym atutem
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Dobra znajomość obsługi komputera: Windows, MS Office


W zamian zaoferujemy Ci:


  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Elastyczność w zakresie formy zatrudnienia
  • Możliwość wspierania ciekawych projektów i znaczną swobodę w działaniu
  • Bezpłatne lektoraty z jęz. angielskiego na terenie biura
  • Dostęp do ubezpieczenia grupowego, opieki medycznej i karty sportowej w atrakcyjnej cenie
  • Liczne zniżki u partnerów firmy


Sprawdź podobne oferty