Zadania dotyczące obszarów media platforms & ad-tech (Google Marketing Platform, Facebook, data management):
- koordynacja pracy z expertami w grupie przy realizacji przekrojowych projektów oraz kampanii
- projekty R&D, koordynacja testów nowych rozwiązań
- research rynku
- wspólpraca merytoryczna z expertami z hubów regionalnych
- możliwość tworzenia nowych rozwiązań dla Klientów całej grupy Publicis
Oczekiwania:
- expercka znajomość Google Marketing Platform - zwłaszcza przekrojowa wiedza o integracjach z danymi Klienta
- umiejętność prowadzenia projektów
- dobre rozpoznanie trendów w nowoczesnym digital marketingu (strategie danych, obszar „cookielss”, DCO) + poparcie zrealizowanymi projektami
Co oferujemy?
- Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
- Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
- Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych