Jesteśmy Publink! Tworzymy aplikacje dla sektora publicznego. Mamy konkretną misję - administracja ma mieć bardziej ludzką twarz.
Za nami ponad 10 lat działania. Przeszliśmy od małej grupy cenionych konsultantów do skalującego się startupu SaaS. Ostatnie 4 lata to wzrost od 2 do niespełna 10 mln zł ARR. To jednak dopiero początek naszej przygody 🚀.
Wzrost jest dla nas ważny, ale najważniejsi są Klienci. Sprawdź, jak bardzo doceniają naszą pracę: publink.com/#reviews-section
Kogo szukamy?
Szukamy Brand Designera. W styczniu tego roku przeszliśmy rebranding i renaming. To dla nas ogromna zmiana, a to dopiero pierwszy krok… Obecnie współpracujemy z zewnętrznymi podmiotami, jednak chcemy mieć “swojego” człowieka w zespole. Przed nami długa droga do stworzenia mocnego brandu i możesz nam w tym pomóc.
Twój obszar odpowiedzialności:
- Projektowanie materiałów graficznych zgodnych z naszym brandem: landingpages, grafiki na social media, grafiki na potrzeby e-mail marketingu, projektowanie e-booków, materiałów offline, gadżetów itp. Gwarantujemy dużą różnorodność :)
- Doradztwo w zakresie wybierania zewnętrznych designerów
- Jakościowy feedback na temat projektów zewnętrznych designerów
- Współtworzenie (razem z Liderem Marketingu i zewnętrznymi Designerami) nowych kierunków wizualnego rozwoju brandu
- Rozwijanie umiejętności pracy z brandem u osób z Marketing Teamu
- Edukacja organizacji w zakresie pracy z brandem
Wymagania
- Min. 2- letnie doświadczenie w pracy z brandem
- Umiejętność pracy z brandem i rozwijania go
- Biegła znajomość narzędzi projektowych (digital & print)
- Podstawowa znajomość UX
- Znajomość specyfiki przygotowania designu pod wdrożenie IT (landigpages)
- Zdolność projektowania zarówno dla digitalu, jak i printu
- Znajomość języka polskiego, poziom min. C1
- Znajomość języka angielskiego, poziom min. B2
Nice to haves:
- Doświadczenie w procesach rebrandingowych, tworzeniu brandbooków
- Umiejętność montażu krótkich filmów video (relacje, na Facebooka, Instagram Story, YouTube shorts)
- Doświadczenie w projektowaniu animacji
- Znajomość HubSpota
Jakie będą Twoje cele krótkoterminowe (3 miesiące)?
- Poznanie naszego brandbooka i umiejętne tworzenie na jego podstawie materiałów graficznych
- Pełne wejście w proces projektowania i realizacji kampanii
- Feedbackowanie projektów dostarczanych przez zewnętrznych dostawców
- Współtworzenie procesu zlecania grafik przez Ownerów kampanii
Jakie będą Twoje cele długoterminowe (9-12 miesięcy)?
- Stworzenie razem z Liderem Marketingu procesów odpowiedzialnych za utrzymanie jakości brandu w organizacji
- Wytyczenie razem z Liderem Marketingu nowych kierunków rozwoju brandu
- Przygotowanie razem z Liderem Marketingu cyklu szkoleń dla organizacji z zakresu odpowiedniej pracy z brandem
Zapewnimy Ci...
- formę współpracy w oparciu o umowę B2B
- elastyczny czas pracy (rozpoczęcie dnia do godz. 9:00)
- bezpłatną obsługę księgową JDG
- 26 płatnych dni wolnych
- tryb pracy hybrydowy lub zdalny (z przyjazdem 1/msc. do biura w Poznaniu)
- niezbędny sprzęt, system operacyjny do wyboru (MS Windows lub MacOS)
- stanowisko pracy w biurze i domu (2 monitory, stacja dokująca, słuchawki itp.)
- swobodę i wolność do podejmowania decyzji w swoim obszarze
- przestrzeń do popełniania błędów i wyciągania z nich wniosków
- budżet na udział w szkoleniach i konferencjach
- tradycyjne benefity (prywatna opieka medyczna, karta multisport, angielski z native speakerem)
Ważne dla nas wartości, które pozwolą Ci określić czy do nas pasujesz...
✅ Jesteśmy ambitni - chcemy rosnąć szybko po to, aby nasze produkty mogły rzeczywiście zmienić otaczającą nas rzeczywistość.
✅ Jesteśmy pomocni - docieramy do prawdziwych potrzeb i problemów i rozwiązujemy je, czasem poświęcając coś ekstra - żeby dowieźć.
✅ Jesteśmy autentyczni - nie udajemy (jako organizacja i jako ludzie), przyznajemy się do błędów i niewiedzy, pokazujemy nasze działania i "mówimy jak jest".
✅ Jesteśmy przyjaźni - tworzymy wspólnotę dla urzędników i dla nas, komunikujemy się prosto, zrozumiale oraz z dobrymi intencjami.
Wszystko to przekłada się na kulturę organizacyjną, w której istotną rolę odgrywają m. in.:
-
sens i wartości ponad zysk - potrafimy zrezygnować z zarobku, kiedy uważamy że to oddali nas od realizacji misji - bardziej ludzkiej administracji
-
współpraca zespołów ponad hierarchią - stosujemy merytokrację, gdzie liczy się argument i współpraca a nie nazwa stanowiska
-
wolność i zaufanie ponad zasadami i kontrolą - razem dążymy do celów, nie interesują nas wycinkowe działania ani meldowanie się o konkretnej godzinie
-
radykalna transparencja ponad reglamentacją informacji - wszystkie informacje odnośnie tego co robimy, czym się zajmujemy i jakie są tego rezultaty są “domyślnie otwarte”
Proces rekrutacji
-
🙌 sprawdzenie aplikacji - weryfikujemy CV, ale najważniejsze jest dla nas Twoje portfolio
-
👊 rozmowa wstępna z Karoliną (Lider Marketingu) (Ok. 40 minut - online) - poznajemy się i sprawdzamy dopasowanie do oferty, szukamy cech miękkich świadczących o dopasowaniu do teamu
-
💡 zadanie rekrutacyjne - jeśli pierwsza rozmowa jest obiecująca, poprosimy Cię o wykonanie (odpłatnie) projektu graficznego
-
💪 II rozmowa - na podstawie wykonanego zadania podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do udziału w kolejnej rozmowie online; będzie to okazja do poznania się z osobami z Marketing Teamu oraz Designerem z Product Teamu
-
☎️ weryfikacja referencji - w trakcie drugiej rozmowy zawsze prosimy o listę referencyjną, po czym weryfikujemy ją
-
🤝 oferta - albo przedstawimy ofertę albo obszernie feedbackujemy cały proces