Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Campaign Manager
Marketing
Publink

Campaign Manager

Publink
11 000 - 14 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
analityka
manager
ux
Facebook Ads
Google Ads
LinkedIn Ads
seo
copywriting
Mile widziane
brand
HubSpot
Opis stanowiska

Jesteśmy Publink! Tworzymy aplikacje dla sektora publicznego. Mamy konkretną misję - administracja ma mieć bardziej ludzką twarz.


Za nami ponad 10 lat działania. Przeszliśmy od małej grupy cenionych konsultantów do skalującego się startupu SaaS. Ostatnie 4 lata to wzrost od 2 do niespełna 10 mln zł ARR. To jednak dopiero początek naszej przygody 🚀.


Wzrost jest dla nas ważny, ale najważniejsi są Klienci. Sprawdź, jak bardzo doceniają naszą pracę: publink.com/#reviews-section


Kogo szukamy?


Campaign Managera, który wzmocni działania Publink i będzie odpowiedzialny za:

  • Współtworzenie kampanii marketingowych: lead generation, wizerunkowych, edukacyjnych razem z Marketing Teamem
  • Koordynację działań 3-osobowego squadu Ownerów kampanii
  • Dbanie o efektywność i terminowość kampanii
  • Dowożenie planu leadowego
  • Realizację KPI kampanii edukacyjnych i wizerunkowych
  • Dbanie o aktualną analitykę działań marketingowych
  • Współtworzenie procesów usprawniających działanie Marketing Teamu
  • Doradztwo w zakresie wyborów podmiotów zewnętrznych do współpracy
  • Edukowanie Marketing Teamu w zakresie analityki
  • Współtworzenie strategii marketingowej Publink


Wymagania

  • Min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku managerskim
  • Umiejętność zarządzania zespołem i pracy na systemach zwinnych
  • Doskonała znajomość systemów analitycznych i wyciągania wniosków z danych
  • Doświadczenie w projektowaniu procesów analitycznych
  • Dobra znajomość UX
  • Doświadczenie we współpracy z zespołami IT i agencjami marketingowymi
  • Umiejętność tworzenia i wdrażania procesów usprawniających pracę
  • Dobra znajomość Facebook Ads, Google Ads, Linkedin Ads, SEO
  • Znajomość systemów do wysyłki e-mail marketingu
  • Bardzo dobre copy
  • Znajomość języka polskiego, poziom min. C1
  • Znajomość języka angielskiego, poziom min. B2


Nice to haves:

  • Doświadczenie w pracy z brandem
  • Znajomość HubSpota


Jakie będą Twoje cele krótkoterminowe (3 miesiące)?

  • Rozwój procesu tworzenia i realizacji kampanii oraz dostosowanie go do Twojej roli
  • Przejęcie odpowiedzialności za KPI kampanii w tym za realizację planu leadowego
  • Ustalenie razem z Liderem Marketingu procesu analityki kampanii wraz z systemem wyciągania odpowiednich wniosków
  • Utworzenie procesu zarządzania przepływem zadań i realizacji strategii marketingowej


Jakie będą Twoje cele długoterminowe (9-12 miesięcy)?

  • Współtworzenie razem z Liderem Marketingu strategii marketingowej Publink
  • Przejęcie pełnej odpowiedzialności za analitykę marketingową i wyciąganie na jej podstawie wniosków
  • Pełna odpowiedzialność za plan leadowy


Zapewnimy Ci...

  • formę współpracy w oparciu o umowę B2B
  • elastyczny czas pracy (rozpoczęcie dnia do godz. 9:00)
  • bezpłatną obsługę księgową JDG
  • 26 płatnych dni wolnych
  • tryb pracy hybrydowy lub zdalny (z przyjazdem 1/msc. do biura w Poznaniu)
  • niezbędny sprzęt, system operacyjny do wyboru (MS Windows lub MacOS)
  • stanowisko pracy w biurze i domu (2 monitory, stacja dokująca, słuchawki itp.)
  • swobodę i wolność do podejmowania decyzji w swoim obszarze
  • przestrzeń do popełniania błędów i wyciągania z nich wniosków
  • budżet na udział w szkoleniach i konferencjach
  • tradycyjne benefity (prywatna opieka medyczna, karta multisport, angielski z native speakerem)


Ważne dla nas wartości, które pozwolą Ci określić czy do nas pasujesz...

✅ Jesteśmy ambitni - chcemy rosnąć szybko po to, aby nasze produkty mogły rzeczywiście zmienić otaczającą nas rzeczywistość.

✅ Jesteśmy pomocni - docieramy do prawdziwych potrzeb i problemów i rozwiązujemy je, czasem poświęcając coś ekstra - żeby dowieźć.

✅ Jesteśmy autentyczni - nie udajemy (jako organizacja i jako ludzie), przyznajemy się do błędów i niewiedzy, pokazujemy nasze działania i "mówimy jak jest".

✅ Jesteśmy przyjaźni - tworzymy wspólnotę dla urzędników i dla nas, komunikujemy się prosto, zrozumiale oraz z dobrymi intencjami.


Wszystko to przekłada się na kulturę organizacyjną, w której istotną rolę odgrywają m. in.:

  • sens i wartości ponad zysk - potrafimy zrezygnować z zarobku, kiedy uważamy że to oddali nas od realizacji misji - bardziej ludzkiej administracji
  • współpraca zespołów ponad hierarchią - stosujemy merytokrację, gdzie liczy się argument i współpraca a nie nazwa stanowiska
  • wolność i zaufanie ponad zasadami i kontrolą - razem dążymy do celów, nie interesują nas wycinkowe działania ani meldowanie się o konkretnej godzinie
  • radykalna transparencja ponad reglamentacją informacji - wszystkie informacje odnośnie tego co robimy, czym się zajmujemy i jakie są tego rezultaty są “domyślnie otwarte”


Proces rekrutacji

  1. 🙌 sprawdzenie aplikacji - zapraszamy na rozmowę kandydatów, których CV wskazuje na dopasowanie do roli i potrzeb opisanych w ogłoszeniu
  2. 👊 rozmowa wstępna z Karoliną (Lider Marketingu) (Ok. 60 minut - online) - poznajemy się i sprawdzamy dopasowanie do oferty, szukamy cech miękkich świadczących o dopasowaniu do teamu
  3. 💡 zadanie rekrutacyjne - jeśli pierwsza rozmowa jest obiecująca, poprosimy Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego
  4. 💪 II rozmowa - na podstawie wykonanego zadania podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do udziału w kolejnej rozmowie online; będzie to okazja do poznania się ze wszystkimi osobami z Marketing Teamu
  5. ☎️ weryfikacja referencji - w trakcie drugiej rozmowy zawsze prosimy o listę referencyjną, po czym weryfikujemy ją
  6. 🤝 oferta - albo przedstawimy ofertę albo obszernie feedbackujemy cały proces
11 000 - 14 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty