Jesteśmy Publink! Tworzymy aplikacje dla sektora publicznego. Mamy konkretną misję - administracja ma mieć bardziej ludzką twarz.
Za nami ponad 10 lat działania. Przeszliśmy od małej grupy cenionych konsultantów do skalującego się startupu SaaS. Ostatnie 4 lata to wzrost od 2 do niespełna 10 mln zł ARR. To jednak dopiero początek naszej przygody 🚀.
Wzrost jest dla nas ważny, ale najważniejsi są Klienci. Sprawdź, jak bardzo doceniają naszą pracę: publink.com/#reviews-section
Kogo szukamy?
Campaign Managera, który wzmocni działania Publink i będzie odpowiedzialny za:
- Współtworzenie kampanii marketingowych: lead generation, wizerunkowych, edukacyjnych razem z Marketing Teamem
- Koordynację działań 3-osobowego squadu Ownerów kampanii
- Dbanie o efektywność i terminowość kampanii
- Dowożenie planu leadowego
- Realizację KPI kampanii edukacyjnych i wizerunkowych
- Dbanie o aktualną analitykę działań marketingowych
- Współtworzenie procesów usprawniających działanie Marketing Teamu
- Doradztwo w zakresie wyborów podmiotów zewnętrznych do współpracy
- Edukowanie Marketing Teamu w zakresie analityki
- Współtworzenie strategii marketingowej Publink
Wymagania
- Min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku managerskim
- Umiejętność zarządzania zespołem i pracy na systemach zwinnych
- Doskonała znajomość systemów analitycznych i wyciągania wniosków z danych
- Doświadczenie w projektowaniu procesów analitycznych
- Dobra znajomość UX
- Doświadczenie we współpracy z zespołami IT i agencjami marketingowymi
- Umiejętność tworzenia i wdrażania procesów usprawniających pracę
- Dobra znajomość Facebook Ads, Google Ads, Linkedin Ads, SEO
- Znajomość systemów do wysyłki e-mail marketingu
- Bardzo dobre copy
- Znajomość języka polskiego, poziom min. C1
- Znajomość języka angielskiego, poziom min. B2
Nice to haves:
- Doświadczenie w pracy z brandem
- Znajomość HubSpota
Jakie będą Twoje cele krótkoterminowe (3 miesiące)?
- Rozwój procesu tworzenia i realizacji kampanii oraz dostosowanie go do Twojej roli
- Przejęcie odpowiedzialności za KPI kampanii w tym za realizację planu leadowego
- Ustalenie razem z Liderem Marketingu procesu analityki kampanii wraz z systemem wyciągania odpowiednich wniosków
- Utworzenie procesu zarządzania przepływem zadań i realizacji strategii marketingowej
Jakie będą Twoje cele długoterminowe (9-12 miesięcy)?
- Współtworzenie razem z Liderem Marketingu strategii marketingowej Publink
- Przejęcie pełnej odpowiedzialności za analitykę marketingową i wyciąganie na jej podstawie wniosków
- Pełna odpowiedzialność za plan leadowy
Zapewnimy Ci...
- formę współpracy w oparciu o umowę B2B
- elastyczny czas pracy (rozpoczęcie dnia do godz. 9:00)
- bezpłatną obsługę księgową JDG
- 26 płatnych dni wolnych
- tryb pracy hybrydowy lub zdalny (z przyjazdem 1/msc. do biura w Poznaniu)
- niezbędny sprzęt, system operacyjny do wyboru (MS Windows lub MacOS)
- stanowisko pracy w biurze i domu (2 monitory, stacja dokująca, słuchawki itp.)
- swobodę i wolność do podejmowania decyzji w swoim obszarze
- przestrzeń do popełniania błędów i wyciągania z nich wniosków
- budżet na udział w szkoleniach i konferencjach
- tradycyjne benefity (prywatna opieka medyczna, karta multisport, angielski z native speakerem)
Ważne dla nas wartości, które pozwolą Ci określić czy do nas pasujesz...
✅ Jesteśmy ambitni - chcemy rosnąć szybko po to, aby nasze produkty mogły rzeczywiście zmienić otaczającą nas rzeczywistość.
✅ Jesteśmy pomocni - docieramy do prawdziwych potrzeb i problemów i rozwiązujemy je, czasem poświęcając coś ekstra - żeby dowieźć.
✅ Jesteśmy autentyczni - nie udajemy (jako organizacja i jako ludzie), przyznajemy się do błędów i niewiedzy, pokazujemy nasze działania i "mówimy jak jest".
✅ Jesteśmy przyjaźni - tworzymy wspólnotę dla urzędników i dla nas, komunikujemy się prosto, zrozumiale oraz z dobrymi intencjami.
Wszystko to przekłada się na kulturę organizacyjną, w której istotną rolę odgrywają m. in.:
-
sens i wartości ponad zysk - potrafimy zrezygnować z zarobku, kiedy uważamy że to oddali nas od realizacji misji - bardziej ludzkiej administracji
-
współpraca zespołów ponad hierarchią - stosujemy merytokrację, gdzie liczy się argument i współpraca a nie nazwa stanowiska
-
wolność i zaufanie ponad zasadami i kontrolą - razem dążymy do celów, nie interesują nas wycinkowe działania ani meldowanie się o konkretnej godzinie
-
radykalna transparencja ponad reglamentacją informacji - wszystkie informacje odnośnie tego co robimy, czym się zajmujemy i jakie są tego rezultaty są “domyślnie otwarte”
Proces rekrutacji
-
🙌 sprawdzenie aplikacji - zapraszamy na rozmowę kandydatów, których CV wskazuje na dopasowanie do roli i potrzeb opisanych w ogłoszeniu
-
👊 rozmowa wstępna z Karoliną (Lider Marketingu) (Ok. 60 minut - online) - poznajemy się i sprawdzamy dopasowanie do oferty, szukamy cech miękkich świadczących o dopasowaniu do teamu
-
💡 zadanie rekrutacyjne - jeśli pierwsza rozmowa jest obiecująca, poprosimy Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego
-
💪 II rozmowa - na podstawie wykonanego zadania podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do udziału w kolejnej rozmowie online; będzie to okazja do poznania się ze wszystkimi osobami z Marketing Teamu
-
☎️ weryfikacja referencji - w trakcie drugiej rozmowy zawsze prosimy o listę referencyjną, po czym weryfikujemy ją
-
🤝 oferta - albo przedstawimy ofertę albo obszernie feedbackujemy cały proces