Hej 😊, jesteśmy Q&A Comms i od ponad 20 lat zajmujemy się kreatywną komunikacją, stawiając na partnerską współpracę i zaufanie. Zapewniamy naszym klientom oryginalne koncepcje kreatywne, skuteczne działania marketingowe, strategie rozwijające ich marki oraz budujemy ich wizerunek w mediach.
Codzienną pracę opieramy na wzajemnej otwartości, odpowiedzialności, wspólnie realizując ciekawe projekty. Z odwagą rozwijamy naszą agencję, zawsze kierując się troską o ludzi oraz środowisko.
W naszym portfolio znajdują się m.in. takie marki jak Lirene, Ahmad Tea, Galeria Sfera, Amica.
Tworzymy 5 działów, w których skład wchodzi ponad 40 ekspertek i ekspertów. Obecnie rozwijamy nasz team i szukamy kolejnych osób, które tak jak my - kochają to, co robią.
Obecnie do zespołu szukamy: Social Media Specialist
📈 Możesz podzielić się z nami swoimi umiejętnościami:
- realizując działania social mediowe dla różnych branż (m.in. beauty, retail, FMCG)
- współtworząc content z grafikami i copywriterami
- moderując i monitorując kanały
- raportując efekty
- rekomendując najlepsze formy działań do konkretnych kampanii
- śledząc trendy i wdrażając je w życie
✅ Na pewno pójdzie Ci świetnie, jeżeli:
- masz doświadczenie w prowadzeniu kanałów social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, inne na plus!)
- sprawnie obsługujesz panel reklamowy Facebooka
- Twoja głowa jest pełna pomysłów
- posługujesz się poprawną polszczyzną
- wiesz, co w trawie piszczy i możesz opowiadać o nowinkach w social media na okrągło
- nie boisz się cyfr i umiesz wyciągać z nich wnioski
- potrafisz działać szybko i nadawać bieg sprawom
- lubisz ludzi i praca w open space Cię nie przeraża
💸 Z naszej strony możesz liczyć na:
- zatrudnienie w agencji działającej w branży już od 20 lat
- wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
- pracę w świetnej lokalizacji (w centrum Poznania)
- okazję do pracy z klientami reprezentującymi znane i cenione marki na rynku
- towarzystwo i wsparcie ludzi, którzy znają się na tym, co robią, a do tego – lubią to
- inspiracje, szkolenia i możliwość rozwoju
- spotkania i wyjazdy integracyjne
- dużo uśmiechu i śmiechu na co dzień
📢 Etapy rekrutacji:
- Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy Case study – krótkie zadanie, które pokaże nam Twój sposób myślenia oraz umiejętności prezentacji wniosków.
- Następnie zaprosimy Cię do siedziby naszej firmy na spotkanie z Headem działu. To ważne, abyśmy mogli się poznać i porozmawiać o współpracy. To także dobra okazja dla Ciebie, by zobaczyć nasze biuro, czyli miejsce, w którym być może już niedługo będziesz pracować.