Poznasz wspaniałych ludzi, z którymi podzielisz się swoją ekspercką wiedzą. Razem będziecie inicjować i wdrażać ekscytujące projekty oraz świętować wspólne sukcesy.
To oferujemy 👇
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne zarobki oraz system premiowy,
- Ciekawa i pełna wyzwań praca u wiodącego operatora usług logistycznych,
- Możliwość rozwoju w organizacji (awanse wewnętrzne, szkolenia i kursy doskonalące),
- Komfortowe warunki pracy: bezpłatny, strzeżony parking, nowoczesne biuro, codzienne smaczne i różnorodne menu w kantynie.
Twój zakres obowiązków 👇
- Przygotowywanie raportów, analiz finansowych wspierających podejmowanie decyzji zarządczych,
- Udział w procesie planowania i przygotowania budżetów,
- Kontrola budżetów inwestycyjnych,
- Bieżący kontakt z bankami oraz instytucjami finansowymi (umowy leasingu, gwarancje, factoring),
- Administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi przez Dział Finansów,
- Współpraca z Działem Księgowości oraz działami operacyjnymi.
Nasze wymagania 👇
- Wykształcenie wyższe w obszarze finansów, ekonomii lub księgowości,
- Znajomość zagadnień związanych z raportowaniem zarządczym oraz budżetowaniem,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- Zdolności analityczne i dokładność w wykonywanych zadaniach,
- Umiejętności komunikacyjne oraz pracy w zespole.
Mamy DRIVE do rozwoju! 🚀🔝
To wszystko dzięki grze zespołowej! Magazynierzy troszczą się o fachowe przeładunki i opiekują się towarem naszych Klientów w magazynach, Dyspozytorzy organizują dostawy, Specjaliści dbają o sprawny i przyjazny kontakt z Klientami, a Kierowcy docierają z zamówionym towarem do najdalszych zakątków Europy – wszyscy mamy wpływ na to, że Raben Logistics Polska nieustannie porusza rzeczy we właściwym kierunku.