Twój zakres obowiązków:
· Udział w tworzeniu strategii mediowych 360 stopni,
· Współpraca z klientami,
· Przygotowywanie prezentacji i przestawianie ich w atrakcyjny sposób klientowi,
· Współpraca z innymi działami firmy,
· Udział w przetargach mediowych.
Nasze wymagania:
· Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata,
· Preferowane doświadczenie z domów mediowych lub agencji marketingowych,
· Podstawowa znajomość wszystkich mediów.
· Specjalizacja w planowaniu i zakupie kampanii digital,
· Doświadczenie w przygotowywaniu strategii mediowych dla Klientów,
· Umiejętność przygotowywania prezentacji i współpracy z Klientem,
· Umiejętność pracy pod presją czasu i na kilku projektach jednocześnie,
· Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na przygotowywanie prezentacji i prezentowanie jej przed Klientem,
· Uczestniczenie w przetargach mediowych – mile widziane,
· Wykształcenie kierunkowe w obszarze mediów lub marketingu – mile widziane,
· Certyfikaty branżowe, np. Dimaq – mile widziane.
To oferujemy:
· Udział w ciekawych projektach,
· Pracę w doświadczonym zespole i możliwość rozwoju,
· Umowę o pracę,
· Premię za realizacje projektów,
· Kartę multisport,
· Prywatną opiekę medyczną.