Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy z branży kosmetycznej poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:
Office Coordinator
Lokalizacja: Warszawa Śródmieście
Obowiązki:
- Wsparcie administracyjne zespołu związane z codziennym funkcjonowaniem biura (odbieranie telefonów, koordynowanie obiegiem dokumentów, dbanie o wyposażenie biura oraz dostępność artykułów biurowych, pomoc przy organizacji podróży służbowych)
- Bieżące wsparcie pracy managerów, działu marketingu, sprzedaży i PR (pomoc w przygotowywaniu raportów, redagowanie oficjalnych wiadomości e-mail, wsparcie w organizacji spotkań)
- Współpraca z działem księgowości w zakresie faktur i płatności
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B1+, preferencyjnie C1
- Dobra znajomość pakietu MS Office w tym MS Excel
- Proaktywne nastawienie, chęć rozwoju, komunikatywność
- Dobra organizacja pracy
- Zainteresowanie aktualnymi trendami w branży
Mile widziane:
- doświadczenie pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka francuskiego będzie dużym atutem
Oferujemy:
- Pracę od zaraz
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę tymczasową
- wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia (otwartość na osoby bez doświadczenia, ale o cechach miękkich wyszczególnionych powyżej)
- możliwość zdobycia doświadczenia w projektach z obszaru PR, marketingu i sprzedaży, m.in. wsparcie przy organizowaniu eventów dla influencerów, akcje marketingowe, spotkania integracyjne dla pracowników
- Pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17
- Stacjonarny tryb pracy, biuro zlokalizowane w ścisłym centrum (blisko Dworca Centralnego)
- Realną możliwość rozwoju w nowoczesnej i dynamicznej organizacji o start-up'owym charakterze, współpraca u boku specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży i możliwość czerpania praktycznej wiedzy