Firma REKORD Hale Namiotowe sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:
ASYSTENT PROJECT MANAGERA
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
OBOWIĄZKI:
- Pomoc przy realizacji procesów formalno-prawnych związanych z inwestycjami budowlanymi;
- analizowanie dokumentacji techniczno-budowlanej;
- tworzenie raportów i zestawień:
- prace administracyjno-biurowe;
- ścisła współpraca z organami administracyjnymi, projektantami i wykonawcami
- wsparcie w zakresie wprowadzania danych wsadowych dla realizowanych zadań inwestycyjnych;
- wsparcie Project Managera w codziennych obowiązkach;
- sporządzanie dokumentacji prowadzonego projektu oraz raportowanie.
- pomoc w sporządzaniu zapytań ofertowych;
- kompleksowa analiza ofert;
- nadzór nad realizacją bieżących projektów (tematów) lub jego części;
- nadzór i monitorowanie zadań i prac wykonywanych przez zespół projektowy.
WYMAGANIA:
- prawo jazdy kat. B – WARUNEK KONIECZNY;
- znajomość przepisów techniczno- budowlanych – MILE WIDZIANE;
- znajomość angielskiego w stopniu komunikatywnym – MILE WIDZIANE;
- znajomość programu AutoCad – MILE WIDZIANE;
- znajomość programu ERP, preferowany MS DYNAMICS 365;
- umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie;
- znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- dbałość o poufność i dyskrecję informacji;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- zdolności interpersonalne.
OFERUJEMY:
- umowę o pracę;
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- możliwość zdobycia cennych umiejętności i doświadczenia;
- prywatną opiekę zdrowotną;
- platformę do nauki języków obcych;
- pakiet ubezpieczeń;
- dofinansowania do wypoczynku.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.