Firma REKORD Hale Namiotowe sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. floty
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
OBOWIĄZKI:
- zarządzanie obsługą floty samochodów osobowych, ciężarowych, wózków widłowych, wózków teleskopowych oraz maszyn budowlanych;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- nadzór nad przeglądami rejestracyjnymi oraz ubezpieczeniami OC/AC;
- planowanie i nadzorowanie przeglądów serwisowych pojazdów;
- zarządzanie kartami paliwowymi;
- regularna analiza i kontrola kosztów;
- inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze zarządzania flotą;
- wsparcie pracowników na każdym etapie użytkowania samochodów służbowych;
- prowadzenie całościowej dokumentacji oraz nadzór nad przestrzeganiem procedur w zakresie obsługi floty;
- współpraca z działami wewnątrz firmy, warsztatami, ASO oraz innymi instytucjami związanymi z obsługą floty (m. in. urzędy, policja, firmy ubezpieczeniowe itp.).
WYMAGANIA:
- doświadczenie na podobnym stanowisku – WARUNEK KONIECZNY;
- prawo jazdy kat. B – WARUNEK KONIECZNY;
- znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- wiedza z zakresu mechaniki i obsługi technicznej pojazdów;
- dbałość o poufność i dyskrecję informacji;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- zdolności interpersonalne;
- zdolności analitycznego myślenia.
OFERUJEMY:
- umowę o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- możliwość zdobycia cennych umiejętności i doświadczenia;
- prywatną opiekę zdrowotna;
- pakiet ubezpieczeń;
- dodatkowe świadczenia socjalne;
- platformę do nauki języków obcych;
- dofinansowania do wypoczynku.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.