Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o. tto spółka wchodząca w skład Grupy Rhenus - jednego
z największych na świecie operatorów logistycznych 🌍 Zajmujemy się logistyką kontraktową. 💼 W Polsce istniejemy od 1995 r., zatrudniamy ponad 1000 osób👥oraz możemy się pochwalić zaawansowanymi projektami realizowanymi na powierzchni 300 tysięcy metrów kwadratowych.
Aktualnie, do naszej centrali w Radonicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
🤓Księgowa / Księgowy
📍Miejsce pracy: Radonice k. Błonia
✍️ Twoje obowiązki
- Księgowanie dokumentów kosztowych, sprzedaży oraz rozliczeniowych
- Pomoc w ewidencji środków trwałych
- Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
- Przygotowywanie danych i sporządzanie sprawozdań dla NBP, GUS oraz innych instytucji
- Bieżąca kontrola rozrachunków oraz kontrola poprawności księgowań
- Udział w zamknięciach miesięcznych i rocznych
- Udział w inwentaryzacji
- Przygotowywanie deklaracji JPK_VDEK, VAT-UE
- Przygotowanie raportów, zestawień na potrzeby wewnętrzne
- Wsparcie w przygotowaniu sprawozdania finansowego oraz raportów
💪 Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse)
- 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych (VAT, CIT, WHT) oraz ustawy o rachunkowości
- Znajomość prawa podatkowego i rachunkowości w obszarze środków trwałych i WNiP
- Znajomość przepisów z zakresu sprawozdawczości GUS i NBP
- Chęć pracy w dynamicznym środowisku i otwartość na zmianę
- Samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – min. B1
⭐ Mile widziane
🎁✨ To oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w wymiarze pełnego etatu
- benefity w postaci prywatnej opieki medycznej współfinansowanej przez firmę, możliwości ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny, dofinansowanie do Karty Multisport
- pracę w biurze w Radonicach koło Błonia (węzeł Grodzisk Mazowiecki – Błonie przy autostradzie A2)
- stabilne zatrudnienie w firmie, która od lat jest obecna na rynku i stale się rozwija
- wspólnie dbamy o dobrą atmosferę w pracy. Codziennie staramy się, aby nasze wartości tj.: Zespół, Otwartość, Troska, Stabilność, Odpowiedzialność i Inicjatywa były widoczne w naszych działaniach.
- oferujemy dostęp do narzędzi rozwojowych – Akademii Rhenus Logistics i platformy e-learningowej. Dzielimy się wiedzą: w ramach szkoleń, wymiany doświadczeń i w grupach projektowych.
🙋♀️ Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
- 📞Telefonu z działu HR (tę rekrutację prowadzi Barbara Bułynko, znajdziesz ją na LI: https://www.linkedin.com/in/barbarabu%C5%82ynko/ )
- Kolejnym krokiem jest spotkanie via Teams z rekruterem – chcemy Cię poznać i omówić Twoje doświadczenie, ale też przybliżyć Ci profil naszej firmy i stanowiska i porozmawiać o wzajemnych oczekiwaniach 💬👥
- Wszystko ok? Czeka Cię teraz spotkanie bezpośrednie z potencjalnym przełożonym oraz Dyrektorem Finansowym – bardzo chcemy Cię lepiej poznać osobiście! A Tobie dać okazję do poznania naszego zespołu! 💻👥
- No i na koniec – zadzwonimy do Ciebie – możesz spodziewać się oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.📞🤝