Specjalista ds. rozwoju sieci sprzedaży
Sprzedaż

Specjalista ds. rozwoju sieci sprzedaży

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język angielski

komunikatywność

organizacja pracy

Mile widziane

CRM

Opis stanowiska

Ringostat poszukuje obecnie Customer Support Managera, który będzie pomagał naszym klientom w korzystaniu z naszych usług :)


W ciągu ostatnich 1,5 roku konsekwentnie co kwartał otrzymywaliśmy nagrodę "High Performer" w renomowanym serwisie recenzenckim G2 i plasujemy się wśród 15 najlepszych usług na świecie w naszej kategorii. Jesteśmy jedynym oficjalnym partnerem technologicznym Google Analytics wśród podobnych usług w Europie Wschodniej.


Naszą misją jest podnoszenie biznesu naszych klientów na najwyższy możliwy poziom!


Twoje umiejętności:

  1. Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie B2\C1.
  2. Biegłe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej.
  3. Umiejętności obsługi komputera na poziomie pewnego użytkownika.
  4. Dbałość o szczegóły.
  5. Umiejętność uczenia się i samokształcenia.
  6. Chęć pomagania ludziom.

Jeśli wiesz więcej - świetnie, ułatwi Ci to pracę.


Jeśli nie - nauczymy Cię i poprowadzimy.


Plusem będzie:


  1. Podstawowe zrozumienie SEO, PPC, analityki internetowej, telefonii IP.


Zespół oczekuje od Ciebie:

  1. Obsługa zapytań klientów na czacie i okazjonalnie w trybie telefonicznym (95% zapytań na czacie).
  2. Pomaganie naszym użytkownikom w konfigurowaniu projektów.
  3. Praca z bazą wiedzy (aktualizacja i pisanie instrukcji).
  4. Korzystanie z systemu CRM do komunikacji z innymi działami w naszym zespole.
  5. Rejestrowanie informacji zwrotnych i identyfikowanie problemów napotykanych przez klientów w celu przekazania ich zespołowi programistów.



Oferujemy:


  1. Wypłata to stawka + premia miesięczna. Oznacza to, że możesz wpływać na swoje dochody, ale masz "poduszkę bezpieczeństwa" w postaci stałej wypłaty.
  2. Elastyczny grafik pracy z możliwością rozpoczęcia dnia pracy od 8:00 do 10:00 i zakończenia od 17:00 do 19:00.
  3. Możliwość pracy całkowicie zdalnej.
  4. Płatny urlop i dni chorobowe.
  5. Korzystanie z wersji premium sztucznych inteligencji (takich jak ChatGPT).
  6. Szkolenia i możliwości rozwoju: doświadczenie i wsparcie ze strony naszych pracowników, pomoc w adaptacji zawodowej i mentoring przez cały okres próbny.
  7. Wewnętrzne zniżki korporacyjne na różne usługi.
  8. Szybkie podejmowanie decyzji i testowanie pomysłów - brak zbędnej biurokracji i mikrozarządzania. Pracę w firmie, w której jesteś słyszany i słuchany, a przełożony jest otwarty na dialog i sugestie.
  9. Specjalistyczne wydarzenia i czaty w celu wymiany doświadczeń w ramach grupy firm.
  10. Imprezy firmowe i rozrywka.
  11. System grywalizacji, wewnętrzna waluta (netpix) i sklep Netpeak Store z towarami, literaturą i certyfikatami.

Rekomendowane oferty

Account Manager 🚀

Nowa
Freundschaft
Warszawa
ATL
account manager
reklama
Nowa