Kim jesteśmy?
Jesteśmy zdalnie pracującą Agencją Social Media z Wrocławia. Działamy razem od końca 2019 roku i ciągle rośniemy! Od tamtej pory nasz zespół powiększył się od 2 do 7 osób i jak widzisz - idziemy po więcej :-)
W naszej codziennej pracy opiekujemy się kilkudziesięcioma klientami z wielu branż: turystycznej, edukacyjnej, gastronomicznej, medycznej, a także dużymi i małymi e-commerce.
Wspólnie rozwijamy marketing firm i zwiększamy ich sprzedaż poprzez przemyślane działania reklamowe i organiczne w Social Mediach.
Dlaczego my?
Jesteśmy agencją, która na pierwszym miejscu stawia człowieka, jego rozwój i samorealizację. Dla każdego z agencji tworzymy indywidualne ścieżki wzrostu. Dzięki temu z miesiąca na miesiąc jesteśmy coraz lepsi jako jednostki i uzupełniamy się nawzajem jako zespół.
Stawiamy na:
- szczere relacje dzięki regularnym okazjom do feedbacków,
- swobodę w działaniu dzięki zaufaniu, powierzeniu odpowiedzialności, pracy zdanej i mobilnym godzinom pracy,
- kulturę wzajemnego wsparcia w otwartym i zgranym zespole,
- rozwój merytoryczny dzięki licznym szkoleniom i indywidualnemu podejściu do Twoich celów i predyspozycji.
Może to Ty?
Czujesz ekscytację na myśl o dynamicznym wzroście firmy (i własnych umiejętności)? Szukasz stabilnego miejsca i do pracy i do rozwoju?
Dobrze trafiłeś/aś.
Szukamy osoby z przynajmniej dwuletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii Facebook Ads w agencji - bo zależy nam, żebyś zamiast wielostopniowego wdrażania i przyuczania, mógł/mogła już pierwszego dnia zająć kluczowe miejsce w naszym zespole.
Chcemy robić z Tobą Social media, jeśli…
- Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku i w prowadzeniu wielu różnorodnych kampanii reklamowych na Facebooku (warunek konieczny).
- Ogarniasz inne systemy reklamowe: LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Pinterest, Reddit (mile widziane).
- Znasz Business Managera FB jak własną kieszeń, a Asana, Slack oraz Google Docs to Twoje naturalne środowisko pracy.
- Swobodnie poruszasz się w Google Analitycs i potrafisz wrzucić pixel przez Google Tag Manager na stronę.
- Potrafisz myśleć o Social mediach w kontekście biznesowym i dostrzegać „big picture”.
- Rozumiesz znaczenie powiedzenia „Klient jest najważniejszy” – i nie jest Ci obce stosowanie go w praktyce.
- Masz zacięcie do analizy danych.
- Twoje mocne strony to m.in. samodzielność, pro-aktywność i kreatywność.
Jak będzie wyglądać Twoja praca?
Na Twoim stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
- Tworzenie taktyk reklamowych dla klientów.
- Optymalizację działań reklamowych oraz tworzenie ich treści.
- Bieżący kontakt i dbanie o relację z klientem.
- Współpracę lub samodzielne tworzenie treści organicznych (w zależności od projektu).
- Raportowanie wyników działań, wyciąganie wniosków i rekomendowanie dalszych kroków klientów.
- Współpracę z grafikiem przy tworzeniu materiałów graficznych (takich jak brandbooki, grafiki).
- Wychodzenie poza ramy i myślenie o powodzeniu biznesów naszych klientów w szerokiej perspektywie – nie tylko z poziomu Social mediów.
- Pomoc przy projektach ogólnych całego zespołu – w grupie siła!
Co oferujemy w zamian?
- Pracę od maja lub czerwca – w zależności od Twojej dostępności.
- Wynagrodzenie zależne od doświadczenia oraz obsługiwanych przez Ciebie klientów - wysokość wypłaty jest bezpośrednio związana z ich fakturami. (5500 zł – 7000 zł netto +, na B2B netto, na UZ i UP brutto).
- Pracę zdalną z mobilnym zakresem godzinowym (między stałymi punktami tygodnia możesz pracować o wygodnej dla Ciebie porze i w dowolnej strefie czasowej – z Haiti, Tokio albo z Podlasia – dla nas ważne jest, czy dowozisz to co trzeba wtedy, kiedy trzeba) :-)
- Zatrudnienie na umowę B2B lub zlecenie
- Pracę przy różnorodnych projektach o zróżnicowanej skali - od marek osobistych po wiodące polskie e-commerce.
- Szerokie możliwości rozwoju – dostęp do wielu zewnętrznych oraz wewnętrznych kursów i platform szkoleniowych.
- Wymianę cennych doświadczeń, która wpisana jest w DNA naszej firmy – codziennie czytamy, oglądamy, dyskutujemy i dzielimy się wiedzą – a co najważniejsze – wyciągamy wnioski do dalszej pracy #RobimyWiedzę
- Samodzielność i realny wpływ na prowadzone projekty oraz jasne zasady pracy.
- Zgrany, zaangażowany i pomocny zespół.
- Cykliczne spotkania offline w pełnym składzie.
To co, Robimy Social Media razem?!
Jeśli czujesz, że to coś dla Ciebie – prześlij swoje CV oraz koniecznie potwierdź w dowolny sposób Twoje praktyczne doświadczenie w działaniach reklamowych w Social media (case-study, opisy, zrzuty ekranu… jak Ci wygodniej). To warunek konieczny do wzięcia udziału w rekrutacji.
Do zobaczenia!