Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Kierownik Działu Ofertowania
new
Sales
ROMGOS

Kierownik Działu Ofertowania

ROMGOS
Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
wykształcenie techniczne
ms office
MS Excel
Angielski
praca w zespole
dokumentacja projektowa
Opis stanowiska

🏭 Romgos to jedna z najbardziej dynamicznych spółek gazowniczych w kraju. Od lat zajmujemy się kompleksową realizacją inwestycji na rynku budownictwa energetycznego i przemysłowego, aktualnie rozszerzając działalność o budownictwo ogólne oraz odnawialne źródła energii. 🌱🔌

Aby zapewnić najwyższą jakość realizacji wdrożyliśmy zintegrowany system zarządzania, jednocześnie dokładając wszelkich starań, aby nasze działania wypełniały założenia zasady zrównoważonego rozwoju. 🌍💼💡


Aktualnie do swojego zespołu poszukujemy 🕵️‍♀️


🤓Kierownik Działu Ofertowania

📍Poznań


💪 Twoje obowiązki:


  • Poszukiwanie nowych zapytań przetargowych, monitorowanie platform zakupowych kluczowych klientów.
  • Nadzorowanie i koordynowanie prawidłowości procesu ofertowego: kosztorysowanie, przygotowania przetargu, przygotowanie i współudział w negocjacjach
  • Analiza dokumentacji przetargowej, w tym sprawdzenie warunków udziału w postepowaniu, rozdzielenie zadań na zespół ofertowy.
  • Formułowanie pytań do treści SWZ do Zamawiającego.
  • Sprawdzanie prawidłowości opracowanych przedmiarów robót, dokumentacji technicznej, a w przypadku braków lub niedociągnięć, tworzenie nowych, własnych.
  • Opracowywanie kosztorysów ofertowych.
  • Międzybranżowa koordynacja wycen, przede wszystkim z działem technicznym (obiekty technologiczne)
  • Przygotowanie dokumentów formalno-prawnych do ofert.
  • Analiza ofert Podwykonawców, Dostawców i Usługodawców.
  • Wstępna analiza ryzyka.
  • Terminowe składanie kompletnych ofert do Zamawiających.
  • Udział w spotkaniach negocjacyjnych z Inwestorami, Podwykonawcami w zakresie wynikającym z odpowiedzialności Działu Ofertowego.
  • Sporządzanie sprawozdań, raportów dla Dyrekcji/Zarządu.


✍️ Nasze wymagania:


  • Wykształcenie wyższe techniczne (kierunek: inżynieria środowiska, konstrukcyjno-budowlany, mechaniczny lub pokrewny)
  • Doświadczenie mini. 2 lata na podobnym stanowisku
  • Umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word)
  • Umiejętność czytania dokumentacji projektowej i rysunków technicznych,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole


😊 Mile widziane:


  • Umiejętność obsługi programów do kosztorysowania wg KNR (Norma PRO itp.)
  • Znajomość Prawa Zamówień Publicznych


🎁✨ Co otrzymasz w zamian?


  • Umowa o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w jednej z największych firm budowlanych w sektorze gas&oil,
  • Pakiet socjalny (ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny, karta Multisport)
  • System premiowy


⭐Benefity


  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
Sprawdź podobne oferty