codzienna analiza zachowań użytkowników, korzystając z metod ilościowych i jakościowych,
bycie głównym łącznikiem między UX/UI a zespołami biznesowymi w aspekcie kreacji,
bieżąca praca nad Customer Journey wraz z zespołem UX/UI.
Nasze wymagania
doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata,
wykształcenie wyższe,
biegła znajomość narzędzi monitorowania/ screeningu klasy HotJar,
biegła znajomość narzędzi klasy Google Optimize,
biegła znajomość narzędzi analitycznych online, klasy GA,
silnie rozwinięte umiejętności analityczne,
zdolność wczuwania się w percepcje różnych Klientów,
umiejętność stawiania odpowiednich tez,
nieszablonowe myślenie.
To oferujemy
Czerwona Linia
Klub zwierzaka
Szkolenia I rozwój zawodowy
Pakiet socjalny, Pakiet sportowy
Dofinasowanie wakacji, kolonie dla dzieci
Prywatna opieka medyczna
Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty
największy w Polsce program rozwoju pasji – POZYTYWNIE ZAKRĘCENI - m.in. nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty kulinarne i wiele innych – sprawdź: Pozytywnie zakręceni - Rossmann Kariera.