• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMarketingMarketingSamodzielny Mid/Sr Specjalista Marketing Automation
    Samodzielny Mid/Sr Specjalista Marketing Automation
    new
    Marketing
    ROXART Agency

    Samodzielny Mid/Sr Specjalista Marketing Automation

    ROXART Agency

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    digital marketing

    CRM

    analiza

    HubSpot

    empatia

    marketing automation

    B2B marketing

    e-mail marketing

    Mile widziane

    automatyka

    Asana

    AI

    e-commerce

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Czy Twoje ręce opadły już tak nisko, że masz wrażenie, iż zaraz zaczniesz chodzić na czworaka przez liczbę leadów zmarnowanych przez handlowców w Twojej firmie?


    Czy masz dość pracy z ciągle zmieniającymi się priorytetami i brakiem spójnej strategii, gdzie tryb ‘YOLO’ zmusza Cię do nieustannego tłumaczenia się z nierealistycznych oczekiwań? Przybywa Ci siwych włosów i szukasz bardziej poukładanego środowiska do rozwoju?


    Przejadły Ci się wymówki o tym, że wdrożenie profesjonalnych narzędzi jest skomplikowane i kosztowne, więc szukasz miejsca, w którym klient doceni automatyzację marketingu i nie będzie miał problemu, aby w nią zainwestować?


    Czy nie męczy Cię już praca w ciemno bez solidnej bazy danych klientów, czy może lubisz działać po omacku?


    Ile jeszcze wytrzymasz w miejscu, gdzie wsparcie od IT to mit, a rzeczywistość to ciągłe utrudnienia?


    Nie znudziło Ci się już używanie przestarzałych narzędzi marketing automation, które pamiętają czasy dial-upu?


    A może po prostu masz już po dziurki w nosie tłumaczenia, że Twoja praca idzie na marne, bo narzędzia marketing automation nie są zintegrowane z CRM, a dział sprzedaży nie chce współpracować?


    Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej część z tych pytań - czytaj, ponieważ:


    🔥 Szukamy samodzielnego Mid/Sr Specjalisty Marketing Automation 🔥


    Samodzielnego, ponieważ jesteśmy firmą, która bierze marketing klientów w swoje ręce od początku do końca, dlatego weźmiesz udział nie tylko w egzekucji, ale również w etapie opracowania strategii dla klientów.


    W skrócie oznacza to, że na początku każdej współpracy organizujemy warsztaty z klientami, następnie tworzymy strategie i plany marketingowe, a później je dowozimy. Warsztaty są przestrzenią do rekomendowania klientom działań marketingowych, rozwiązań i narzędzi, które uznamy za niezbędne. Dzięki temu zyskasz pewność, że rozwiązania automatyzacji marketingu wyjdą od Ciebie, oczekiwania co do wyników będą realistyczne, a zaangażowanie klienta i działu sprzedaży nie skończy się na obietnicach.

    Będziesz tworzyć kampanie mailingowe, korzystając z solidnych baz kontaktów i platform, tj. HubSpot, Marketo, Pardot, Eloqua, GetResponse, Mailchimp, itp.

    Wejdziesz w środowisko ROI Hunterów, którzy na pierwszym miejscu stawiają walidację poprzez analizę danych i uzyskany wynik, a nie “widzimisię”. Do tego zyskasz wsparcie doświadczonych speców z różnych działów, włącznie z zawsze chętnym do pomocy działem Dev i Analitykiem.


    Aby lepiej zrozumieć nasze podejście do pracy i nastawienie organizacji, obejrzyj, np. ten podcast:

    https://www.youtube.com/watch?v=EwMI44o6LN8


    Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️‍♂️

    To ważne, ponieważ nad całą kampanią czuwać będzie doświadczony Project Manager, zmotywowany do tego, aby dowieźć projekt i dostarczyć Ci wszystko, co niezbędne do działania. Poza tym wszystkie taski są zawsze rozsądnie ułożone w Asanie, a na pokładzie mamy zarówno ludzi od ADS, analityki i wdrożeń developerskich, dzięki czemu każdy wie, kto i czym ma się zająć.


    Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


    Co dostaniesz:

    • Samodzielność w działaniu: od proponowania klientom rozwiązań, po dobór narzędzi, optymalizowanie kampanii, raportowanie, itd.
    • Współpracę z klientami: otwartymi na pomysły, z sensownymi budżetami, zaangażowanymi ludźmi oraz realnymi oczekiwaniami i wartościowymi produktami lub usługami,
    • Realistyczne podejście do postawionych celów, które jesteśmy w stanie osiągnąć jako team (wspólnie),
    • Szansę odpowiedniego zrozumienia firm, dla których poprowadzisz kampanie marketing automation (dzięki warsztatom i zaangażowaniu klienta),
    • Niekończący się rozwój marketingowy i biznesowy wynikający z ambitnymi klientami (różne branże) i doświadczonymi specjalistami (różne działki marketingu),
    • Udział w rozbudowanych, często długoterminowych (nawet wieloletnie współprace z klientami) projektach marketingowych, których rezultaty będą napawać Cię dumą,
    • Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski (wiele z nich być może kojarzysz),
    • Atrakcyjne wynagrodzenie,
    • Pracę w firmie z swobodną atmosferą oraz równie swobodny kontakt z klientami (z wieloma klientami mamy nieformalne relacje i jesteśmy na “Ty”),
    • Otwartość innych działów na współpracę i szukanie rozwiązań,
    • Prostą hierarchię w organizacji oraz jasne zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
    • Pracę w firmie nastawionej na ciągłe doskonalenie i upraszczanie (mamy w organizacji Lean Managera),
    • Jasno sprecyzowany zakres obowiązków oraz uporządkowany sposób współpracy (projekty prowadzimy na Asanie),
    • Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
    • Wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
    • Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
    • Imprezy i spotkania integracyjne,
    • Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki, ebooki, szkolenia).


    Na czym nam zależy:

    • Doświadczenie w planowaniu oraz prowadzeniu kampanii marketing automation dla e-commere oraz gen-lead (co najmniej 3 lata w agencji/ dziale marketingu firmy/ własnej agencji) wraz z udokumentowanymi sukcesami (ROI Hunting);
    • Umiejętność projektowania, implementacji i optymalizowania kampanii, tj. email marketing, lead nurturing, lead scoring oraz kampanii wielokanałowych, dostosowanych do specyficznych potrzeb klientów;
    • Umiejętność korzystania z zaawansowanych narzędzi, tj. HubSpot, Marketo, Pardot, Eloqua, GetResponse, Mailchimp;
    • Umiejętność integrowania narzędzi marketingowych z CRM i innymi systemami klientów w celu zapewnienia spójności danych i automatyzacji procesów;
    • Umiejętność analizy wyników kampanii marketingowych klientów, identyfikowania trendów, wzorców oraz obszarów wymagających optymalizacji;
    • Umiejętność segmentacji bazy danych klientów (segmentacja demograficzna, behawioralna oraz cyklu życia klienta) oraz projektowania ścieżek klienta (customer journey);
    • Umiejętność analitycznego myślenia (rozumienia ciągów przyczynowo-skutkowych);
    • Asertywność i samodzielność;
    • Chęć poznawania nowych przedsiębiorców, branż oraz procesów zakupowych;
    • Zrozumienie i umiejętność wykorzystania języka korzyści;
    • Umiejętność zarządzania swoim czasem (uporządkowana praca, dobra organizacja zadań);
    • Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.


    Etapy rekrutacji:

    1. Aplikujesz 📬
    2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀
    3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilka pytań (rozmowa ok. 30-40-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
    4. W ciągu kilku dni po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
    5. Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
    6. Możesz otrzymać zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
    7. W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
    8. Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬
    9. Formalizujemy współpracę 📄
    10. Startujemy! 🚀


    Rodzaj umowy: B2B 📜

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Marketing & Sales operations coordinator - ClickUp (½ etatu zdalnie)

    Marketing & Sales operations coordinator - ClickUp (½ etatu zdalnie)

    Nowa
    914 - 1 175 usd
    Grupa VIST S.K.A.
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Microsoft Office
    odpowiedzialność
    marketig
    Nowa
    Marketing Specialist

    Marketing Specialist

    Nowa
    1 566 - 2 088 usd
    adcookie sp. z o.o.
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    analiza konkurencji
    Marketing 360
    mini-audyt marki
    Nowa
    Specjalista SEO

    Specjalista SEO

    Nowa
    1 958 - 2 271 usd
    Premium Digital
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    SEO
    Google Analytics
    marketing
    Nowa
    Marketing Specialist

    Marketing Specialist

    Nowa
    3 133 - 3 655 usd
    DAC.digital
    Gdańsk
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    SEO
    Wordpress
    język angielski
    Nowa
    Social Media Manager

    Social Media Manager

    Nowa
    Konceptika
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    content marketing
    digital marketing
    Meta Ads
    Nowa