planowanie, koordynacja i realizacja krótko i długoterminowych działań marketingowych we wszystkich kanałach sprzedaży dla wybranej kategorii produktowej,
tworzenie koncepcji akcji marketingowych i promocyjnych w ramach współpracy z producentami,
pozyskiwanie budżetów reklamowych od producentów przy wykorzystaniu wszystkich obszarów marketingu 360 oraz aktywne zarządzanie pozyskanym budżetem celem maksymalizacji sprzedaży i zysku,
odpowiedzialność za proces przygotowania promocji,
prowadzenie projektów związanych z rozwojem poszczególnych kategorii, zgodnie z zaplanowaną strategią,
kontrola i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – szukamy ludzi, którzy potrafią uważnie patrzeć na dane i wyciągać wnioski.
Nasze oczekiwania:
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z marketingiem,
minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
bardzo dobra znajomość narzędzi marketingu 360,
komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz negocjacyjne,
samodzielność, kreatywność oraz inicjatywa w działaniu,
umiejętność podejmowania decyzji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność koordynowania wielu projektów jednocześnie,
biegła znajomość MS Office,
znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym.
To oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od 1. dnia zatrudnienia u lidera branży z ponad 30-letnią historią,
pakiet benefitów (prywatna, bezpłatna opieka medyczna oraz platforma opieki psychologicznej, karta MultiSport, możliwość uczestnictwa w firmowych klubach sportowych, ubezpieczenie na życie),
przestrzeń na realizację własnych inicjatyw i samodzielność w działaniach,
możliwość pracy z zespołem profesjonalistów.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta - wyślij nam CV :)