RynekPierwotny.pl to największa wyszukiwarka nowych mieszkań i domów w Polsce. Nasz portal tworzą energiczni i ambitni ludzie, z których każdy ma wpływ na rozwój firmy. Od 3 lat również z powodzeniem rozwijamy innowacyjny portal nieruchomości GetHome.pl. a od ponad roku rewolucjonizujemy rynek danych analitycznych dla branży mieszkaniowej dzięki pierwszej platformie do samodzielnej analizy rynku mieszkaniowego - bigdata.rynekpierwotny.pl.
Aplikuj, jeśli chcesz przenieść swoją karierę na wyższy poziom 😉
Performance Marketing Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Nasze wymagania:
- doświadczenie poparte sukcesami w zarządzaniu i optymalizacji kampanii efektywnościowych (Google Ads i Facebook Ads, atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu Microsoft Ads),
- umiejętności prowadzenia kampanii, które przynoszą wyniki nie tylko w raportach (optymalizacja profit-driven),
- umiejętność pracy z dużą ilością kampanii równocześnie (zbiorcze zarządzanie działaniami),
- bycia na czasie ze zmianami w systemach reklamowych (np. kampanie Pmax),
- doświadczenie w pracy z niestandardowym feedem danych,
- mocne analityczne umiejętności (trzeba lubić excela) - musisz wiedzieć gdzie szukać i rozumieć niuanse, które wpływają na sukces kampanii efektywnościowych,
- znajomość narzędzi związanych z szeroko pojętym digital marketingiem, w tym również GA4 i GTM,
- umiejętność zarządzania projektami od pomysłu przez implementację aż po weryfikację efektów- często Twoje pomysły związane z usprawnieniem kampanii będą wpływały na zadania innych zespołów, więc będziesz musiał(a) skoordynować te działania,
- samodzielności i efektywności w organizacji pracy,
- nastawienia na realizację celów oraz chęć do podejmowania inicjatywy.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Samodzielne planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii efektywnościowych tak, żeby mieć pewność, że pozyskujemy największą możliwą pulę leadów przy zachowaniu odpowiedniego CPL i jakości kampanii.
- Zarządzanie budżetem i kierunkami rozwoju kanałów efektywnościowych w odniesieniu do planu marketingowego i jasno sprecyzowanych celów
- Raportowanie efektywności kampanii i budowanie rekomendacji na podstawie analizy wyników
- Tworzenie rekomendacji i współpraca przy kampaniach brandowych oraz wdrażaniu strategii marki w innych kanałach
- Poszukiwanie możliwości rozszerzenia działań performance wśród nowych kanałów
- Tworzenie harmonogramów testów i weryfikacja hipotez, służących optymalizacji kampanii.
- Realizacja kampanii o różnorodnych celach, wspierających inne działania z zakresu digital marketingu
- Implementacja i monitorowanie poprawności gromadzenia danych w trackingach systemów reklamowych
- Współpraca z innymi działami (dział produktu, IT, dział kreatywny, dział handlowy, dział analityki) w celu wdrożenia usprawnień służących zwiększeniu efektywności kampanii.
Oferujemy:
- okres wdrożeniowy z jasno zdefiniowanymi celami i transparentną ścieżką rozwoju,
- budżet szkoleniowy na poszerzanie swoich umiejętności z obszaru marketingu,
- najlepszą atmosferę pracy,
- wygodne stanowisko pracy wyposażone w nowoczesny sprzęt,
- konkurencyjne warunki zatrudnienia,
- nagrody roczne oraz jubileuszowe,
- fajne biuro, nieprzyzwoicie blisko stacji metra Wierzbno,
- codziennie super zaopatrzoną kuchnię (owocowo – warzywne dni są u nas codziennie),
- 6-cio godzinne piątki,
- system benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa oraz szkolenia).
Tylko osoby zainteresowane i jednocześnie spełniające nasze wymagania prosimy o przesyłanie aplikacji.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).