zarządzanie zespołem kilku handlowców na terenie Polski
odpowiedzialność za wynik sprzedaży
angażowanie się w sprzedaż do kluczowych klientów, pomoc handlowcom w tym obszarze
wprowadzanie innowacji, wpływającej na sprzedaż
realizacja strategii uzgodnionej z zarządem w Europie Zachodniej
uczestnictwo w strategicznych decyzjach zarządu firmy razem z podobnymi osobami z innych krajów
motywowanie zespołu
proaktywność, samodzielność, przedsiębiorczość
POSZUKIWANE KOMPETENCJE
minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku zarządzającym sprzedażą krajową w rynku tradycyjnym (głównie sklepy detaliczne, niewielkie sieci) : bardzo mile widziane doświadczenie w sektorze dziecięcym, doświadczenie poparte wynikami
znajomość języka angielskiego na poziomie B2, umożliwiająca swobodną komunikację z przełożonym - warunek konieczny
bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, negocjacyjne, sprzedażowe
skupienie się na terminach, realizacjach celu, z jednoczesnym motywowaniem kilkuosobowego zespołu handlowców w rozproszeniu
bardzo dobra umiejętność budowania relacji z klientami, poczucie humoru, otwartość, profesjonalizm
znajomość systemów Office, CRM, prawo jazdy
OFERUJEMY
podstawę rzędu 21 000 - 24 000 PLN brutto w oparciu o umowę o pracę
roczne, bardzo atrakcyjne premie od sprzedaży
pracę w pełni zdalną, z dowolnego miejsca w Polsce (raz na 3-4 miesiące wizyta w centrali firmy w Europie)
samochód służbowy klasy premium (BMW/Audi)
wszystkie inne niezbędne narzędzia pracy
stabilną możliwość rozwoju w firmie o przychodach powyżej kilkuset mln dolarów