Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Manager Korporacyjnego Działu Obsługi Klienta (SSC/BPO)
new
PM
SALES HR

Manager Korporacyjnego Działu Obsługi Klienta (SSC/BPO)

SALES HR
Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Angielski
Proaktywność
SSC/BPO
zarządzanie
samodzielność
skuteczna komunikacja
Opis stanowiska

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

· zarządzanie podległym zespołem ( kilka liderek, ponad sto osób na poziomie obsługi klienta )

· zarządzanie kluczowymi operacjami - oferty cenowe, fakturowanie, zamówienia, bieżąca obsługa

· odpowiedzialność za utrzymanie odpowiednich wskaźników KPI oraz SLA

· przenoszenie operacji z innych krajów w zakresie Obsługi Klienta

· bieżąca optymalizacja i automatyzacja procesów

· bieżący kontakt z biznesem, zarządem

· motywowanie, egzekwowanie oraz rozwój kompetencji swojego działu


POSZUKIWANE KOMPETENCJE

· kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze obsługi klienta międzynarodowego (SSC/BPO), dużym zespołem (100 osób i powyżej)

· bardzo dobrze rozwinięte umiejętności zarządzające, przywódcze, managerskie

· bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1)

· świetnie umiejętności interpersonalne, skupienie się na kliencie, proaktywność w działaniu

· umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji

· gotowość do skutecznego rozwiązywania problemów, konfliktów, sytuacji spornych

· praca w systemie hybrydowym (3 dni Kraków) z uwagi na kluczową rolę w firmie - gotowość zatem do relokacji / ew. wynajęcia mieszkania


OFERUJEMY

· umowę o pracę, wynagrodzenie - otwartość na oczekiwania finansowe

· roczne, bardzo atrakcyjne premie

· dodatkowy ekwiwalent na samochód służbowy (do wyboru)

· niezbędne narzędzia pracy

· pracę w rozwiniętej strukturze międzynarodowej korporacji o przychodach ok 3 mld USD

Sprawdź podobne oferty