ZAKRES OBOWIĄZKÓW
· zarządzanie podległym zespołem ( kilka liderek, ponad sto osób na poziomie obsługi klienta )
· zarządzanie kluczowymi operacjami - oferty cenowe, fakturowanie, zamówienia, bieżąca obsługa
· odpowiedzialność za utrzymanie odpowiednich wskaźników KPI oraz SLA
· przenoszenie operacji z innych krajów w zakresie Obsługi Klienta
· bieżąca optymalizacja i automatyzacja procesów
· bieżący kontakt z biznesem, zarządem
· motywowanie, egzekwowanie oraz rozwój kompetencji swojego działu
POSZUKIWANE KOMPETENCJE
· kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze obsługi klienta międzynarodowego (SSC/BPO), dużym zespołem (100 osób i powyżej)
· bardzo dobrze rozwinięte umiejętności zarządzające, przywódcze, managerskie
· bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1)
· świetnie umiejętności interpersonalne, skupienie się na kliencie, proaktywność w działaniu
· umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
· gotowość do skutecznego rozwiązywania problemów, konfliktów, sytuacji spornych
· praca w systemie hybrydowym (3 dni Kraków) z uwagi na kluczową rolę w firmie - gotowość zatem do relokacji / ew. wynajęcia mieszkania
OFERUJEMY
· umowę o pracę, wynagrodzenie - otwartość na oczekiwania finansowe
· roczne, bardzo atrakcyjne premie
· dodatkowy ekwiwalent na samochód służbowy (do wyboru)
· niezbędne narzędzia pracy
· pracę w rozwiniętej strukturze międzynarodowej korporacji o przychodach ok 3 mld USD